Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
Ja det blir väl bilder när jag fått hem den och så
Ja det blir väl bilder när jag fått hem den och så
stjärngudinnan: Skoj! Har du någon bild på dina alster?
Brud 080524: Det kan dröja lite eftersom jag måste ha hjälp att sätta på den (sambon får inte se den), men det kommer!
Vad tycker ni tjejer, är jag galen som köper en klänning nu? Och när jag dessutom bara provat 3 stycken?
Snitte: Vad tycker du? Är jag galen?
Jag har gått och drömt om klänningen i ett halvår typ och när jag hade den på mig ville jag aldrig ta av den
Ja... Vi får väl se vad som händer imorgon Känns det någon verkligen helt fel så får man väl lägga upp den på Tradera/Blocket/BT, men det tror jag inte det kommer att göra. Den satt som ett smäck!
Kom gärna med mer input tjejer, men nu ska jag gå och lägga mig. Natti natt!
...det någon GÅNG verkligen...
Tack för peppningen tjejer, idag blir det nog allt klänningsköp!
stjärngudinnan: Då bodde jag där ett år efter dig, läsåret 2004-2005. Hade nog trivts bättre om jag hade kommit in i gänget mer, men första tiden satsade jag allt på pojkvännen som sen gjorde slut, och då var jag redan utanför... Oh well, jag träffade ju min prins till slut
Hur kommer det sig att du bosatte dig i Västerås? Plugg?
madlin: Oj, men då var du duktig igår! Men jag förstår att du fick ont i fingrarna till slut
Prinsessdröm: Att göra trycksakerna själv blir _oftast_ billigare, men det beror ju på hur många olika designer man gör innan man bestämmer sig (hint till Ingen pingvin ) och så också. Men generellt får man nog säga att det blir billigare än att köpa från t ex Calligraphen
tufs10: Välkommen! Presentera dig gärna litegrann
sajber.pillan: Ja, ni har nog rätt. Jag kommer definitivt att ångra mig om jag sumpar chansen att köpa klänningen innan den går ur, så idag köper jag den!