• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Då var det inte bara jag som missat graviditeten alltså? Jag spelade bara med för att jag trodde jag var den enda som missat nånting
    Grattis vårbrud!

Ina: Ja, nu får jag allt hålla mig i skinnet! Men det hade jag ju tänkt göra ändå

• Pumpkin

Är ingen av er här? Jag håller på att avlida av uttråkning!

madlin: Happy hunting!

• Pumpkin

Prinsessdröm: Härligt med bidrag till bröllopet! Och hjälp är ju alltid välkommet (för det mesta i alla fall )

Ingen pingvin: Kul att det börjar dra ihop sig till flytt?
    Att ha fest på 1årsdagen tycker jag låter alldeles lysande om du känner att du inte orkar med nu!
    Vad är det för ring du hittat?

• Pumpkin

Ingen pingvin: Ringen är jättefin! Liknar min förlovningsring

Snitte: Tack!

vårbrud: Ah, men då är det inte så konstigt att vi inte visste nånting Härligt att det tog sig så snabbt och att det gått så bra Grattis igen!

Lucy_: Lycka till idag och glöm inte att svara "JA!" på prästens fråga Tänker på er idag.

madlin: Jättefina!

• Pumpkin

Jag har inte heller något liv

• Pumpkin

Godmorgon tjejer! Så var det måndag igen då, förstår inte hur helgerna kan gå så jäkla fort!? Sen att helgerna dessutom blir förstörda pga för stora förväntningar och "snartärdetmåndag-ångest" är ju säkerligen en bidragande orsak. Oh well...

Ingen pingvin: Skönt att beslutet känns bra för er, det är ju liksom huvudsaken!

stjärngudinnan: Säg den som inte är beroende av BT
    Skönt att det kändes bra med fotografen, det känns som en himla viktig grej!
    Jag har fått offert från två tjejer som sköter makeup, frisyr och fotografering, det skulle ju vara himlans praktiskt faktiskt... Men jag ska kolla en fotograf till och se vad hon har för priser innan vi bestämmer oss

madlin: Så roligt att du fick en hippa!

Líllafamíljen: Välkommen! Var i landet finns ni?

misstrixie: Välkommen! Vilka är ni och var i landet finns ni?

• Pumpkin

Líllafamíljen: Aha! Ja då börjar det vara några skåningar här i tråden
    Ska ni gifta er i de trakterna också eller?

• Pumpkin

Líllafamíljen: Då håller jag tummarna för att kyrkan är ledig!

• Pumpkin

Snitte: Åh, önskar att jag också fick vara hemma!

Anja: Jag tycker du kan ringa och försöka boka henne redan nu, ju förr desto bättre. 5500kr är inte så farligt för det ni får, speciellt inte om hon är så bra som du säger Det är klart, det är inte billigt, men det är knappast överpris heller.

blivandefruandersson: Ja, nu börjar det dra ihop sig

• Pumpkin

Lucy_: Åh så fina ni var! Grattis!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7