• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Sådär, då var middagen avklarad! Mumsigt var det

• Pumpkin

Här blir det också kräftor idag! Väntar på att mina föräldrar ska komma och göra oss sällskap

• Pumpkin

stjärngudinnan: Jag känner mig också lite halvkass, men eftersom vi redan hade bjudit hit päronen idag så försöker jag kurera mig med Ipren. Jobbigt hur som helst!

• Pumpkin

Malken & Lindey: Varmt välkomna hit! Berätta gärna mer om er själva och var ni finns osv

Prinsessdröm: Den var riktigt snygg den där klänningen!

Mrs_B: Skönt att få lite avlastning kan jag tänka mig

FruAndersson: Ja, det låter verkligen som en toppendag! Grattis igen

• Pumpkin

Hallå tjejer! Vad har ni för er idag? Vi själva har nyss kommit hem från en lååång tur på IKEA, längre än vad jag egentligen orkade med Kom dock inte hem med så mycket, den mesta shoppingen stod mina päron för.

Nu blir det till att slappa i soffan, är helt slut efter en natt i bäddsoffan med mindre bra sömn.

• Pumpkin

jeeksa: Välkommen tillbaka! Tja, du har ju alltid Bäckstugan, den tar ju 60-70 personer, en del hävdar att till och med 80 personer går in om man är bra på att stuva

Ina: Men du! Marsch i säng med dig! Men jag förstår att det var mysigt med lite mamma-besök

• Pumpkin

Anja: Röstat och klart!

• Pumpkin

Anja: Klart ni kan skippa efterrätten! Det skulle nog vi göra också om vi inte hade en speciell efterrätt som betyder nånting för oss

sajber.pillan: Härligt med lite egna initiativ!

• Pumpkin

Här händer det inte mycket

• Pumpkin

madlin: Håhåjaja, du verkar ha en hel del att göra du! Nervöst?

Lucy_: Hur känns det nu när ni varit gifta i drygt en vecka?

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7