• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Lucy_: Förstår att det kan ta lite tid att smälta Ska bli spännande att läsa berättelsen!

Här jagar vi föreståndaren för lokalen vi är intresserade av, men det går inge bra

• Pumpkin

madlin: Jo, det kommer nog mer och mer skulle jag tro

Lucy_: Nu hade föreståndaren tydligen ringt upp Lasse och sagt att det inte går att fixa med egen mat där, men Lasse fick tydligen hjärnstillestånd och glömde att fråga vad det skulle kosta om man då tog deras koncept - så nu måste han fortsätta jaga dom
    Måste kännas lite udda med ett nytt namn

Ina: Frukost? Nu?! Och prinsesstårta?!

• Pumpkin

Ina: Haha, ja, du måste vara supertrevligt sällskap i sängen
    Skönt att sova länge och sen ta en så lång dusch när man vaknar, skulle jag gärna ha gjort imorse. Men nejdå, det var bara till att släpa sig upp klockan 05.50 och masa sig iväg till jobbet

Tja, du har rätt, varför INTE prinsesstårta när man ändå har det hemma? Fast själv gillar jag iofs inte just prinsesstårta, men annan tårta hade jag nog kunnat smälla i mig om jag fick

• Pumpkin

Ina: Åh, det lät ju som en prinsesstårta! Då svänger jag förbi och hämtar en bit då

Nej, här ska man sitta i drygt 2 timmar till med ögonlock tunga som bly

• Pumpkin

Ina: Ja, det vet du väl? För varje nyttigt mat-/dryckintag så elimineras ett onyttigt

• Pumpkin

Gaaah, jag HATAR att matplanera! Jag är helt värdelös på att komma på ätbara maträtter som vi inte äter jämt och ständigt!

Någon som har ett favvorecept att bjuda på? Gärna snabbt och enkelt

• Pumpkin

Anja: Låter helt klart mums! Måste bara höra med sambon vad han tycker, han är lite känslig när det gäller ädelost, gorgonzola och liknande... Konstig man

• Pumpkin

Anja: Ja mig behöver du inte övertyga, jag äääälskar all ost i alla möjliga former

• Pumpkin

jeeksa: Var beredd på att det inte är helt enkelt att få komma och titta bara, men ligg på så går det! Vi fick tjata i några veckor

• Pumpkin

Anja: Haha, det var det roligaste jag hört på länge

Madeleeene: Grattis! Så roligt! Själv är jag supersugen men jag SKA hålla mig till efter bröllopet

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7