• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Anettan: Det är fint med datum som betyder nånting tycker jag
    Dock tror jag att det kan bli lite svårt att få tag i liljekonvalj då...

• Pumpkin

Anettan: Ja du får höra med florister helt enkelt Det finns ju floristtrådar här på BT också som är superbra!

Själv vill jag ju ha pioner, som också kan vara svåra att få ta i i juli, så vi gifter oss i början av juli bara för det

• Pumpkin

Anettan: Ja, i princip bara för blommornas skull. Vi tänkte gifta oss den 19 juli eftersom 19e är vårt datum (fast 19 mars egentligen) och för att juli är en trevlig månad, men när jag kom på att det kunde bli svårt med pioner så pratade vi igenom det och tidigarelade bröllopet 2 veckor

• Pumpkin

Detsamma

Här blir det nog bio ikväll, om vi kan enas om en film dvs

• Pumpkin

Usch, nu är ni sådär tråkiga igen!

• Pumpkin

Líllafamíljen: Låter trevligt med festival!

För oss blir det bio, ska se "På smällen" med tjejen som spelar Izzie i "Grey's Anatomy" i huvudrollen

• Pumpkin

jeeksa080823: Haha, härmapa

• Pumpkin

Ina: Härligt!

Anettan: Trist! Men samtidigt, gillar hon inte att prata inför folk så kanske det är likabra - för om man är toastmadame så är det ju ens huvudsakliga uppgift

• Pumpkin

Anja: Nu fick du allt till det Och yes, det är vi som gifter oss först

När vi valde toastmaster och toastmadame så tänkte vi på människor som vi litar blint på, som kan ta ansvar och som inte har några problem att prata inför folk - så det blev morbror och moster (morbrors fru dvs)

• Pumpkin

Så var man tillbaka från bion - den var riktigt rolig faktiskt God mat fick vi i oss också - på O'Learys!

madlin: Lycka till idag! Kom ihåg att svara ja på vigselförrättarens fråga och ha superroligt!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7