• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Lilly Brud & Fest heter den Ligger på Karlbergsvägen 27, vid Odenplan ungefär.

Natti natti!

• Pumpkin

Undrar hur det har gått för damerna idag/ikväll då? Att ingen av dem är här måste ju ses som ett positivt tecken?

• Pumpkin

Snitte: Ja, det är verkligen jättesvårt!

Nej, jag har ännu inte hamnat i någon sån situation, tror inte det kommer att hända heller. Men jag förstår att det måste vara jättejobbigt

• Pumpkin

Nja, han säger inte så mycket, men det förvånar mig i och för sig inte Jag tror han tycker/tänker som mig - att han inte ska se den före bröllopet för att det ögonblicket ska vara magiskt, men vi får väl se

Du får helt enkelt förklara att du vill ha alla med och därmed får de lösa konflikten bäst de vill.

• Pumpkin

Njae, men han får inte se mig förrän fotograferingen

Ja, jag har också vänner som inte känner varandra, tror faktiskt inte att någon av mina vänner känner varandra sådär jättebra, möjligtvis att de har hälsat på varandra nån gång sådär... De jag vet kommer att vara med på hippan är min bästa vän (tärnan), min mamma och min moster, men sen vet jag inte.

• Pumpkin

Vet inte heller hur det brukar vara, men jag tror inte att det är en norm att mamman är med. Dock är mamma min allra bästa vän, så det skulle kännas konstigt om hon inte var med.

• Pumpkin

Hehe, jag kan lätt se min mamma ihop med mina väninnor, eftersom det har hänt from time to time Och min moster är ju inte så mycket äldre än mig, så hon är min guru

• Pumpkin

Anettan: Kvaliteten på de svenska bröllopstidningarna är inte så hög tyvärr, trots att de inte utkommer så ofta.

Prinsessdröm: Härligt! Grattis! Nu är det bara att tuta och köra!

• Pumpkin

Madeleene: Nope, allting ser ut som det gör nu, det enda som ändras är att du inte kan skriva i forumet.

Snitte: Ja, min mamma fyller ju 41 i november och moster (ingift) 30 några dagar senare

• Pumpkin

Mamma skulle fylla 18 när jag föddes ja Och min födelsedag är imorgon!

Alltså allvarligt... Klüft är fasiken min idol! Hon är så jäkla häftig, hon vinner ju ALLT! Och nu nytt Europarekord!? Ja jösses!

VM-GULD!!!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7