• ja2007

En magisk kväll med underbara människor!

amorin:
    hehe jag, mb2 & vår son promenerade faktiskt förbi er festhall runt 18 tiden på kvällen och såg att det var något på g där inne och jag sa: "jag har för mig att att det var någon blivande brud på BT som skulle ha sin fest i djäknehallen 070707". Så det var ni mao

får jag fråga, ang tårtan, hur mycket fick ni ge per bit & ordnade dom med frakt av den också? håller på att leta tårta nämligen..

• ja2007

Gifter oss 2008-02-16 i Strängnäs, Fogdö kyrka och har festen i Fogdö bygdegår.

Ang tårtan, ställning, fick man hyra el ingick det i priset?

Var också inne hos Schelins men tycket dom var lite dyra och nja, jag vet inte det var nåt som inte "klickade" helt enkelt.
    40kr/biten är en rejäl sänkning från 52/kr biten om man slår ut det på helheten. Iofs tittar jag inte bara på priset när det gäller denna dag, men jag vore dum om jag inte gjord det heller Varför betala mer om man inte behöver anser jag.

Hur gjorde ni med maten? Catrade ni? Vi tänker ha catering och håller på att undersöka just nu lite alternativ. Men kanske du har tips där också ?
    Ni var jättevackra förresten!!!

Svar på tråden En magisk kväll med underbara människor!