• zoya

År 2009

Ja jag vet att det är länge kvar, men hur fantastikt känns det inte att veta att man ska få bli hustru till den mest underbara mannen...och jag har all tid i världen att planera och oroa mig Hur långt har ni andra 2009-jäntor kommit? Kram kram

• Svar på tråden År 2009
  • zoya

Jag tror verkligen inte att du är ensam om det.... jag hr oxå smygit omkring här ett tag Men nu har vi varit förlovade i ett tag och faktiskt bestämt oss, Men det kommer bli svårt för mig att lyssna på han karln i huset eftersom jag i hemlighet planerat ganska mycket Jag tror att det är lite typiskt för oss kvinnor..

• zoya

Vi kan väl leka på den här tråden
    Hur långt har du kommit i dina tankar "allahjärtansbrud"?

• zoya

Prelemilär bokat festlokal och kollat på kyrka, men sen är det massa tankar och planer... Färgtemat blir nog vitt, guld och mörkgrönt...men inget som kommer att tas på blodigt allvar

• zoya

Marranmi
    Vi kommer nog också hamna på ca 100 pers. Jag är studernade så vår budeget får inte överstrida 50 000 kr, det gäller att fundera på bra och billiga alternativ. Vi vill ha en stor och glad fest med mycket mat och dans

• zoya

Marranmi
    Bondbröllop..berätta mer är en riktig lantlolla! Vi ska också utnyttja de kontakter man har! Men man kan knappast börja fråga redan, då tror folk att man ä knassig, vilket jag visserligen är

• zoya

Vi är förlovade, så folk kommer vill inte hoppa av förvåning när vi väl berättar. Har antytt till mina närmsta vänner efter några glas vin att ett bröllop nog kan vara att vänta år 2009

Min m2b är av samma åsikt som din och han skulle lika gärna kunna bjuda 15 st som 105 st. Men det var han som gick ner på knä och fria så nog vill han gifta sig! Men som han säger så är väl kärleken det viktigast..... visst säger jag! Och planerar ändå färgtema

Svar på tråden År 2009