• zoya

År 2009

Ja jag vet att det är länge kvar, men hur fantastikt känns det inte att veta att man ska få bli hustru till den mest underbara mannen...och jag har all tid i världen att planera och oroa mig Hur långt har ni andra 2009-jäntor kommit? Kram kram

• Svar på tråden År 2009
  • missZapon

hmm, jag bara "drömmer" om att få gifta mig 2009, men suck min sambo tycker det är för tidigt Jag tycker det skulle vara perfekt då. Vi har hunnit spara pengar, planera och ja för min del så vore det perfekt!

Men i mina drömmar så har jag enhel del detaljer klara *s* Uch jag är nästintill patetisk på att planera mitt drömbröllop... Har hängt här på BT mer eller mindre ett år snart, så när den dagen väl kommer så lär jag vara expert på att planera

• zoya

Jag tror verkligen inte att du är ensam om det.... jag hr oxå smygit omkring här ett tag Men nu har vi varit förlovade i ett tag och faktiskt bestämt oss, Men det kommer bli svårt för mig att lyssna på han karln i huset eftersom jag i hemlighet planerat ganska mycket Jag tror att det är lite typiskt för oss kvinnor..

• Allahjärtansbrud

Synd att den andra är stängd... undrar om de startat en ny, jag hade precis gått med i den...

• zoya

Vi kan väl leka på den här tråden
    Hur långt har du kommit i dina tankar "allahjärtansbrud"?

• Snitte- 5/7-2008

Hej vill bara sticka in huvudet och säga GO girls!!! jag har planerat sedan 2006! och gifter mig 08!!! Mycket smart att planera i tid! :)

• Allahjärtansbrud

zoya: jag har inte kommit så långt, preliminärbokat kyrkan men sen är det bara tankar som virvlar inget mer är spikat... du då??

• zoya

Prelemilär bokat festlokal och kollat på kyrka, men sen är det massa tankar och planer... Färgtemat blir nog vitt, guld och mörkgrönt...men inget som kommer att tas på blodigt allvar

• brud2009

Va kul med fler som redan börjat planera för 2009. Jag och min sambo har rätt så nyligen bestämt oss att giftemål blir det i augusti 2009. Känns helt overkligt, vi firade 10 år tillsammans i år, har 2 barn och äntligen vill han gifta sig!!! Nu måste jag bara gå ner alla gravidkilona, urk!!!!!

Svar på tråden År 2009