Hallåhallå, jag trodde nästan att jag var själv i hela världen om att redan planera ;).
Vi är ännu ej förlovade, men båda är fullt överens om att 2009 is the year för wedding, känns otroligt skönt att vara på samma spår. Jag går spänt och väntar på att bli friad till, tror att det händer mot slutet av detta år.
Vi har kommit överens om en kyrka som är helt underbar, men kan tyvärr inte boka den förrns samma år som vigseln kommer äga rum, så vi måste komma upp med lite alternativ ifallatt.
Tänkte inte ha någon brakfest, utan en enkel mottagning för våra ca 100 gäster (som vi vet på ett ungefär vilka de är), ett par timmar. Därefter äta på en finare restaurang med våra familjer.
Vet redan hur vår tårta ska se ut och smaka och vilken bukett jag ska ha :).
Har även börjat spåna på psalmer och sånger till vigseln, tillochmed frågat en mycket nära vän om hon vill sjunga i kyrkan, och hon har redan tagit ut noterna på pianot *stolt*
Klänning vet jag faktiskt inte när jag ska börja titta på på riktigt och frisör och make-up måste jag hitta någon bra i Stockholm till ett rimligt pris.
Vi har också börjat prata så smått om vad vi ska skriva i inbjudningskorten och hur de ska se ut.
Min blivande make är så underbar, tar verkligen allt på allvar och mailar runt för att kolla upp priser på olika lokaler osv.
Vad mer är det man ska tänka på när man planerar egentligen? Är så rädd att man ska missa något för att man snöar in sig på vissa grejer...
Ha det gott, och lycka till allihop :D