• zoya

År 2009

Ja jag vet att det är länge kvar, men hur fantastikt känns det inte att veta att man ska få bli hustru till den mest underbara mannen...och jag har all tid i världen att planera och oroa mig Hur långt har ni andra 2009-jäntor kommit? Kram kram

• Svar på tråden År 2009
  • ekpo1

17 januari 2009 - 17jan2009
    13 februari 2009 - Fru 2009
    14 februari 2009 - Kakan Mascha
    14 februari 2009 - Tokis
    2 maj 2009 - Danielaa (Daniela och Mikael)
    6 juni - Spira
    19 juni - eveluscious
    1 augusti 2009 - jåi
    29 augusti 2009 - felines
    29 augusti 2009 (arbetsdatum) - Morr
    28 november 2009 - Blivande fru Coxxby
    27 juni 2009 - ekpo1

• Danielaa

Oj va många vi e nu! Å jag som trodde att de bara va jag som planerar så här tidigt!

Hur långt har ni kommit nu då?

• Talulah

Hänger på denna tråden och lägger in vårt datum också. Vi kommer gifta oss i Blekinge och har redan bokat stället!

17 januari 2009 - 17jan2009
    13 februari 2009 - Fru 2009
    14 februari 2009 - Kakan Mascha
    14 februari 2009 - Tokis
    2 maj 2009 - Danielaa (Daniela och Mikael)
    6 juni - Spira
    19 juni - eveluscious
    11 juli - Talulah
    1 augusti 2009 - jåi
    29 augusti 2009 - felines
    29 augusti 2009 (arbetsdatum) - Morr
    28 november 2009 - Blivande fru Coxxby

• Fru 2009

yayy !!

Nu har vi gjort allt officiellt, ÄNTLIGEN !!!

Och alla har blivit överraskade och superglada.

Så nu längtar jag bara ännu mer.

• Morr

fru 2009 - kul o grattis, måste kännas jättekul!!

danielaa - för mig är datumet viktigare än vad det är för min fästman, men min farmor finns inte längre och hon stod mig väldigt nära, vill även få in en av hennes klänningar i min brudklänning (som jag skrev om i en annan tråd) och det skulle kännas som att cirkeln slöts om det blev på hennes födelsedag.

Min sambo vill inte bestämma något än, när det är så långt kvar, men jag frågade honom om 2015 var ett alternativ eftersom det är då 29/8 infaller nästa gång på en lördag.. det tyckte han var lite väl långt fram haha...Självklart är det VÅR dag och vi ska gemensamt komma fram till ett bra datum men eftersom 29 är vår månadsdag också så vore det så finurligt...

• Danielaa

Morr: De låter väldigt fint, å som du säger, att cirkeln sluts me de! *håller tummarna att din m2b vill de oxå!*

Jag har redan kommit igång me brudshoppingen!
    Har beställt skor, slöja å smycken från USA nu, sååå fiiint! Hoppas verkligen att de blir bra nu! Kommer nog nån gång i nästa vecka senast (hoppas jag!) de kan nog ta lite tid därifrån tänker jag...!

• jåi

Ja här har jag hittat "min"klänning som jag bara vill ha!!!!Men det känns lite tidigt att köpa den redan nu.. eller vad tycker ni??
    Den är såå fin och till ett jätte bra pris dessutom..

• Fru 2009

Morr - tack så mycket.

Känns hur kul som helst.

• Danielaa
    jåi skrev 2007-10-08 22:45:01 följande:
    Ja här har jag hittat "min"klänning som jag bara vill ha!!!!Men det känns lite tidigt att köpa den redan nu.. eller vad tycker ni??Den är såå fin och till ett jätte bra pris dessutom..
    jåi: E de DEN klänningen som du skickade bilder på? Den e suuuuperfiiiin! Jag blev riktigt kär i den oxå, har tom bett dom skicka tygprover därifrån!

Har man hittat SIN klänning redan nu så varför e de för tidigt egentligen? Om man VET att de bara finns den å att de kommer bli den! (Alltså sålänge man inte tvekar minsta lilla, då kommer man ju inte ångra sig heller!)
  • jåi

Danielaa: Ja det är den. Har gjort som dig har beställt tygprover.

Tycker det lät bra att man kunde få med "korsett" Om man skulle gå upp eller ner i vikt.
    Ja men vi får se hur tyget ser ut när man får det.

Svar på tråden År 2009