• zoya

År 2009

Ja jag vet att det är länge kvar, men hur fantastikt känns det inte att veta att man ska få bli hustru till den mest underbara mannen...och jag har all tid i världen att planera och oroa mig Hur långt har ni andra 2009-jäntor kommit? Kram kram

• Svar på tråden År 2009
  • eveluscious

Får man vara med här? Vi ska gifta oss på midsommarafton 2009 och planerar för fullt...är studenter båda två så det krävs seriös planering för att ha råd med drömbröllopet!

• Kakan Mascha

Tokis : tycker ni har kommit långt genom att boka kyrkan! Vart ska ni gifta er? Vi siktar på borgerlig vigsel någonstans, men svårt med en mysig lokal för vigsel inomhus! Är ju i februari och ser inte att det kommer bli utomhus då inte...
    Annars har vi ha mest kollat på vigselringar.. =) Det roligaste nästan!

• maramis

Här har vi en till 2009-brud.
    För oss blir det också midsommar och jag är lärarstudent jag med, så jag antar att eveluscious och jag har lite gemensammt=)

Vi har preliminärbokat festlokal och ska snart pr. boka kyrka, känns som om jag bara har dessa två bitar klara så kan jag ta en "bröllopspaus" sen=)

• eveluscious

maramis:
    Ja vi verkar ha lite gemensamt Vad för lokal har ni bokat? Har jättesvårt för att hitta en billig lokal nära kyrkan som är ledig på midsommar...

• 17jan2009

Vi är fler i samma båt... Jag läser också fortfarande, men kommer iofs att ha läst klart när bröllopet är. Men visst är det mycket som ligger på planeringen om man vill ha råd med det som känns viktigast. Man kommer nog aldrig att få allt, men tänk vad härligt det kommer att bli ändå... Det tvivlar jag inte en sekund på.

Vi var på en lokal bröllopsmässa i helgen och insåg för första gången allvaret i att gifta sig på en liten ort... Det kommer att krävas ganska mycket planering bara därför... Utbudet är rätt så begränsat. Är det fler som gifter sig "på landet" eller blir ni storstadsbrudar allihop??

• maramis

Eveluscious:

Vi har hittat en "liten" mysig/normal-mysig lokal nära kyrkan som tar 100 pers, precis vad vi behöver! Och den kostar bara 595:- dygnet, det är också precis vad vi behöver:)

Hur långt har ni kommit i tankar och planering?

• Melodyclub

Ny här
    3 jnuari 2009 trettondagsafton

• brud2009

Här en en till. Har inte betstämt datum än men augusti 2009 är rätt så bestämt.
    Har inte kommit så långt då min sambo tycker det är lite väl tidigt än. Men ska boka ett möte med en "lokal" som jag varit i kontakt med lite. Då kommer det nog kännas mer verkligt även för min sambo.

• Danielaa

Kul me massa nya!
    Här e en storstadsbrud iaf, vi bor precis vid Göteborg! Så vi har ju istället en hel del att välja på...!

Vi har inte ens funderat på festlokal ännu... har två golfklubbar här i närheten kom jag å tänka på häromdan, de kanske kan va nåt? Eller va tror ni?

• Valentine84

Kakan Mascha: Vi ska gifta oss i Sireköpinge kyrka, ligger i Skåne. Du vet inte riktigt var ni vill gifta er? Var är ni ifrån?

Svar på tråden År 2009