• zoya

År 2009

Ja jag vet att det är länge kvar, men hur fantastikt känns det inte att veta att man ska få bli hustru till den mest underbara mannen...och jag har all tid i världen att planera och oroa mig Hur långt har ni andra 2009-jäntor kommit? Kram kram

• Svar på tråden År 2009
  • Danielaa
    jåi skrev 2007-10-09 13:07:57 följande:
    Danielaa: Ja det är den. Har gjort som dig har beställt tygprover.Tycker det lät bra att man kunde få med "korsett" Om man skulle gå upp eller ner i vikt.Ja men vi får se hur tyget ser ut när man får det.
    jåi: Jaa, å de e ju såå fiiint me korsett oxå tycker jag! Aa, vill oxå ha en sån...!

När beställde du tygproverna? Jag beställde i slutet på veckan å de har inte kommit idag iaf..
  • jåi
    Danielaa skrev 2007-10-09 14:19:42 följande:
    jåi: Jaa, å de e ju såå fiiint me korsett oxå tycker jag! Aa, vill oxå ha en sån...! När beställde du tygproverna? Jag beställde i slutet på veckan å de har inte kommit idag iaf..
    Beställde dom i fredagskväll övernätet. Så hade hoppats att dom skulle kopmma idag. Men kanske i morgon! Kan inte vänta mer är så nyfiken.
    Säg till när du fått dina. Så jag får veta vad du tycker.
  • Danielaa
    jåi skrev 2007-10-09 14:27:23 följande:
    Beställde dom i fredagskväll övernätet. Så hade hoppats att dom skulle kopmma idag. Men kanske i morgon! Kan inte vänta mer är så nyfiken.Säg till när du fått dina. Så jag får veta vad du tycker.
    Absolut! Ska gå till nån affär här hemma å kika lite me, jämföra me deras tyger, å be dom om hjälp oxå...! Fattar bara inte riktigt hur de kan va så billigt... Vill inte bli lurad bara, kan ju va så att de säljer sk "kina-klänningar" å då e de tydligen ofta syntettyger i dom... Å de vill jag verkligen INTE ha! Men men vi får hoppas på de bästa!
  • jåi

Ja det har jag åxå tänkt att göra. Skulle ju vara fruktansvärt att bli lurad..

• Danielaa
    jåi skrev 2007-10-09 14:43:35 följande:
    Ja det har jag åxå tänkt att göra. Skulle ju vara fruktansvärt att bli lurad..
    Precis... Då lägger man hellre mer på klänningen å försöker hitta nån liknande i nån annan affär! Men som sagt, vi får hålla tummarna för den klänningen e heeelt underbar! Har hittat en till på den sidan som jag verkligen gillar oxå, ska be dom skicka mera bilder!
  • jåi
    Danielaa skrev 2007-10-09 14:45:03 följande:
    Precis... Då lägger man hellre mer på klänningen å försöker hitta nån liknande i nån annan affär! Men som sagt, vi får hålla tummarna för den klänningen e heeelt underbar! Har hittat en till på den sidan som jag verkligen gillar oxå, ska be dom skicka mera bilder!
    Det som är så bra är att dom verkligen är trevliga och tillmötesgående. Har försökt hitta på nätet nått om dom men det finns inget. Har även frågat här om dom men ingen som vet nått.
  • Morr

snart har det gått tre månader sedan tråden öppnades, ska vi starta en ny? med rubriken År 2009 vers.2 ? så att de som letar hela tiden vet vilken som är den nyaste versionen och att vi slipper fler parallella trådar?? (är student så är helt inne i uppsattsskrivandet och då gäller versioner plus datum dokumentet skapades!!)

• jåi
    Morr skrev 2007-10-09 16:05:00 följande:
    snart har det gått tre månader sedan tråden öppnades, ska vi starta en ny? med rubriken År 2009 vers.2 ? så att de som letar hela tiden vet vilken som är den nyaste versionen och att vi slipper fler parallella trådar?? (är student så är helt inne i uppsattsskrivandet och då gäller versioner plus datum dokumentet skapades!!)
    Tycker det låter som en bra ide. Ska vi ha listan på vem som ska gifta sig där åxå eller? Vad tycker ni??
  • Danielaa

Kanske lika bra att vi hoppar över dit nu direkt så ingen missar den nya...?

• ekpo1

17 januari 2009 - 17jan2009
    13 februari 2009 - Fru 2009
    14 februari 2009 - Kakan Mascha
    14 februari 2009 - Tokis
    2 maj 2009 - Danielaa (Daniela och Mikael)
    6 juni - Spira
    19 juni - eveluscious
    27 огтш 2009 - ekpo1
    11 juli - Talulah
    1 augusti 2009 - jåi
    29 augusti 2009 - felines
    29 augusti 2009 (arbetsdatum) - Morr
    28 november 2009 - Blivande fru Coxxby
    Jag vill ocks[ vara med

• ekpo1

Oj, det blev konstiga bokstäver i förra inlägget
    17 januari 2009 - 17jan2009
    13 februari 2009 - Fru 2009
    14 februari 2009 - Kakan Mascha
    14 februari 2009 - Tokis
    2 maj 2009 - Danielaa (Daniela och Mikael)
    6 juni - Spira
    19 juni - eveluscious
    27 juni 2009 - ekpo1
    11 juli - Talulah
    1 augusti 2009 - jåi
    29 augusti 2009 - felines
    29 augusti 2009 (arbetsdatum) - Morr
    28 november 2009 - Blivande fru Coxxby
    Jag vill också vara med

• Danielaa

ekpo1: Vi har hoppat över till nya tråden redan! Eller hade du kanske redan hittat dit...? *förvirrad*...

Svar på tråden År 2009