• zoya

År 2009

Ja jag vet att det är länge kvar, men hur fantastikt känns det inte att veta att man ska få bli hustru till den mest underbara mannen...och jag har all tid i världen att planera och oroa mig Hur långt har ni andra 2009-jäntor kommit? Kram kram

• Svar på tråden År 2009
  • Valentine84

Hej!
    Jag var på bröllop igår!
    Som jag läääääääääängtar till vårt bröllop nu!!!!!!

• jåi
    Danielaa skrev 2007-09-23 16:59:28 följande:
    Så kommer vi oxå göra, de ska bli lite spännande, förväntansfullt!Hur kommer ni göra me brudgummens kläder? Ska du få se dom innan? Jag kommer nog va me när vi ordnar kläder till min m2b, jag håller i mer eller mindre hela planerandet å då vill jag hålla ordning på färger osv...
    Vi ska nog hyra kläder till honom. Men jag kommer att vara med. För det är samma sak här jag håller i det mesta å han håller med
  • ekpo1

17jan2009
    Vad roligt att ni har redan planert so mycket! Vi börjar titta närmare på gästlistan och på budget, men vi vet inte hur mycket saker och ting kostar...men ungefär 100000 är vi berädda att lägga ner på bröllopet (ikl. allt).

• Danielaa

jåi: Haha, alla mina förslag hittils har vart så bra så bra!
    Han har aldrig vart intresserad av sånt annars heller... När han fyllde 25 ordnade jag värsta brakfesten för honom, han ville inte va me å ordna å planera då heller, å när vån son döptes va de likadant! Haha, tur att jag ÄLSKAR att planera för stora saker då!

Hur e era andras m2b?

• bride09

Min bubbe går faktiskt in för planerandet och det känns så himla skönt! Jag är inte den som gillar att ringa runt och kolla upp saker, däremot knäcker mina förslag ;).

Hm, det där med brudklänning känns faktiskt inte så relevant just nu, om två år har man säkert hunnit ångra sig flera gånger om och kanske till och med gått upp i vikt. Men jag tror att jag ska försöka kolla in reorna om ett år. Vi har ingen stor budget direkt, så en billig klänning skulle sitta fint (och sitter den fint dessutom så är det ju en fördel ;))

jag är lite kluven när det gäller om han ska få se klänningen före eller inte. Jag kan inte hålla en enda hemlis för min älskling, så det blir svårt. Samtidigt vill man ju överraska honom med sin skönhet, eller hur?

Jaja, det ordnar sig nog....

• Danielaa

bride09: Ahh härligt me en m2b som vill va me på planera!
    Vi kommer nog göra så att han inte ser mig innan, känns speciellt på nåt sätt att göra så...!

• Kakan Mascha

Vad kul att se att det är flera som siktat in sig på den 14 februari 2009!

Har själv knappt börjat med planeringen, min blivande make måste nog vänja sig vid tanken först eftersom det var jag som friade!! Men, han har tittat som en tokig på ringar, så viljan finns!!!

Ni som ska gifta er borgerligt på vintern - i vilken typ av lokal blir vigseln av?? Behöver lite inspiration...

//K

• jåi

Hörrni budrar!!! Vad skulle ni säga om att vi gör en lista på vem som ska gifta sig och när??

• Danielaa
    jåi skrev 2007-09-28 09:08:04 följande:
    Hörrni budrar!!! Vad skulle ni säga om att vi gör en lista på vem som ska gifta sig och när??
    Ååh bra idé! Då kan vi ju följas hela vägen och vara med när de börjar närma sig! Kul!
    Börjar iaf me listan då...! Lika bra att alla får fylla i sig själva så jag inte skriver fel eller missuppfattar...!

Bröllopsdatum!
    2 maj 2009 Danielaa (Daniela och Mikael)
  • felines

Bröllopsdatum!
    2 maj 2009 Danielaa (Daniela och Mikael)
    29 augusti 2009 felines

Svar på tråden År 2009