Morr skrev 2007-10-05 09:18:08 följande:
oh, om en vecka är det dags för en ny tråd eftersom det då är tre månader sedan vi startade den här - ¨så minst nio-tio trådar kommer vi behöva innan alla 2009-brudar är klara!! Vi har redan bestämt att vi ska ha brunt, vitt och lite rosa som färgtema eftersom det är "våra" färger (har ju nu förstått att det är många som ska ha det här på BT, men i alla fall) och att vi ska ha vitguldsringar men sen såg jag att "vårt" datum, 29/5 är på en lördag 2010.. suck.. men 29/8 är på en lördag 2009 och det var min farmors födelsedag och hon gifte sig på det som blev min födelsedag, men frågan är: vart drar man gränsen för de olika årstiderna - vi vill INTE ha ett sommarbröllop, men är 29/8 i södra sverige sommar fortfarande? för en vecka sen i norra sverige var det ju helt underbart men undrar hur det ser ut i aug där nere.. med färger o så...eller kanske ett novemberbröllop?? förvirrat inlägg, men hoppas på lite råd!
Brunt vitt å rosa låter jättefint, ett av alla mina typ 100 alternativ oxå...!
De me din famrors födelsedag tycker jag låter fint, speciellt som hon gifte sig på de som blev din födelsedag, de tycker jag erkligen va speciellt! Hade nog valt de datumet om de vart jag, väldigt symboliskt fint tycker jag!
29/8 kan man inte räkna me att de e sommar, men de ville du ju inte heller! Vår son fyller år den 31/8 å i år va de iaf INTE sommar här i Gbg, å va jag minns så va de inte de förra året heller när han föddes...!
De färgerna ni funderat på tycker jag passar under hela året faktist, de e inte alls bundna till årstiderna tycker jag...