• jåi

År 2009

Hej brudar!!
    Här en 2009 till. Vi har bestämmt idag att det blir bröllop 2009-08-01. Så nu ska det planeras å planeras

• jåi

Jag och två vänner var och tittade på klänningar igår. Underbart kul. Kan inte mer än att längta och hoppas att man hittar sin drömklänning. Hittade en men den kostade 6500. Sen vet man ju inte om två år kanske man ångrat sig och vill ha en annan modell.. Så man lär ju bli stamkund i brudbutiken

Sen vi har tänkt att ha buffé och har börjat fundera ut menyn nu.

• jåi

Danielaa:
    Nä min m2b ska inte få se klänningen innan han ser mig i kyrkan.

• jåi
    Danielaa skrev 2007-09-23 16:59:28 följande:
    Så kommer vi oxå göra, de ska bli lite spännande, förväntansfullt!Hur kommer ni göra me brudgummens kläder? Ska du få se dom innan? Jag kommer nog va me när vi ordnar kläder till min m2b, jag håller i mer eller mindre hela planerandet å då vill jag hålla ordning på färger osv...
    Vi ska nog hyra kläder till honom. Men jag kommer att vara med. För det är samma sak här jag håller i det mesta å han håller med
  • jåi

Hörrni budrar!!! Vad skulle ni säga om att vi gör en lista på vem som ska gifta sig och när??

• jåi

Bröllopsdatum:

14 februari 2009 Kakan Mascha
    2 maj 2009 Danielaa (Daniela och Mikael)
    1 augusti 2009 jåi
    29 augusti 2009 felines

• jåi

Va kul med fler

Hur går det för er brudar??

• jåi

Ringde igår för att boka kyrkan men den får inte bokas förren ett år innan.

• jåi

Ja här har jag hittat "min"klänning som jag bara vill ha!!!!Men det känns lite tidigt att köpa den redan nu.. eller vad tycker ni??
    Den är såå fin och till ett jätte bra pris dessutom..

• jåi

Danielaa: Ja det är den. Har gjort som dig har beställt tygprover.

Tycker det lät bra att man kunde få med "korsett" Om man skulle gå upp eller ner i vikt.
    Ja men vi får se hur tyget ser ut när man får det.

• jåi
    Danielaa skrev 2007-10-09 14:19:42 följande:
    jåi: Jaa, å de e ju såå fiiint me korsett oxå tycker jag! Aa, vill oxå ha en sån...! När beställde du tygproverna? Jag beställde i slutet på veckan å de har inte kommit idag iaf..
    Beställde dom i fredagskväll övernätet. Så hade hoppats att dom skulle kopmma idag. Men kanske i morgon! Kan inte vänta mer är så nyfiken.
    Säg till när du fått dina. Så jag får veta vad du tycker.
  • jåi

Ja det har jag åxå tänkt att göra. Skulle ju vara fruktansvärt att bli lurad..

• jåi
    Danielaa skrev 2007-10-09 14:45:03 följande:
    Precis... Då lägger man hellre mer på klänningen å försöker hitta nån liknande i nån annan affär! Men som sagt, vi får hålla tummarna för den klänningen e heeelt underbar! Har hittat en till på den sidan som jag verkligen gillar oxå, ska be dom skicka mera bilder!
    Det som är så bra är att dom verkligen är trevliga och tillmötesgående. Har försökt hitta på nätet nått om dom men det finns inget. Har även frågat här om dom men ingen som vet nått.
  • jåi
    Morr skrev 2007-10-09 16:05:00 följande:
    snart har det gått tre månader sedan tråden öppnades, ska vi starta en ny? med rubriken År 2009 vers.2 ? så att de som letar hela tiden vet vilken som är den nyaste versionen och att vi slipper fler parallella trådar?? (är student så är helt inne i uppsattsskrivandet och då gäller versioner plus datum dokumentet skapades!!)
    Tycker det låter som en bra ide. Ska vi ha listan på vem som ska gifta sig där åxå eller? Vad tycker ni??
Svar på tråden År 2009