Inlägg från: MrsFellerA |Visa alla inlägg
  • MrsFellerA

tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)

Engelbert
    Är lite inne på JennyPennys spår. Du kan inte hitta en lokal koordinator? Visserligen svårare att hitta en bra utifrån referenser, men det kan ju helt klart bli lättare i själva planerandet att ha någon på plats. Men å andra sidan blir det ju lättare att ha någon i Sverige att prata med. Svårt! Men vad skoj!

Och bry dig inte om alla kommentarer om pengar eller tydningar av vad du menade med vad du skrev...ALLT missuppfattas på detta forum och någon vill det.

Själva har vi en budget på 100'000:-, för ett bröllop utomlands, som innefattar mig och min blivande. Mycket pengar tycker alldeles säkert någon, men vi har dem och vill lägga dem, så enkelt är det.

• MrsFellerA

Sen finns det ju en möjlighet att en svensk koordinator kan ha kontakt med en koordinator i USA. Så att ni kan få hjälp från båda.

• MrsFellerA

Det är inte alltid lätt att tassa omkring på tå och försöka göra alla nöjda! Svärföräldrarna kommer nog över det.

• MrsFellerA

Engelbert
    Vet inte om jag har så mycket för mtv-musik numera. Blir mest förvånad över all...hmm...intressant musik som dyker upp titt som tätt.

Svar på tråden tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)