• Engelbert

tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)

Hej,
    har under en tid läst många inlägg om sk budgetbröllop och hur man spar in pengar på att tex äta på papperstallrikar kontra porslin, maskintillverkade lågbudget ringar från Schalins mm...

Det är helt okej att spara pengar, det är inte det, men finns det någon som vill diskutera om det motsatta?
    Det blir lätt bara prat om budgetbröllop här... Kan vi inte snacka om lite exklusivare saker också?

Låt pengarna rulla...Och låt kortet dansa på bordet!

• Svar på tråden tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)
  • marranmi

well, vilka summor tänker du dej? i 200 000-klassen, 1 miljon eller 10 miljoner? svårt att veta vad ett exklusivare bröllop är..

• Engelbert

Hej marranmi!

Inget svindyrt. Max 500.000:-
    Det kanske låter mycket, men då har vi räknat in resa och boende för gästerna, och redan där går det 100.000:-

Känns som det är svårt att fixa allt själv, finns det inga bra företag som fixar allt och tar helhetsgreppet så att säga?

• marranmi

jo det finns bröllopskoordinatorer, googla.. jag antar att med den budgeten så har ni råd att lejja över en del på denna person.. när är det ni ska skrida till verket?

• Serenity

Jag vill oxå fixa så lite som möjligt med bröllopet,förutom dekorera...det vill jag definitvt göra jag kollade upp med bröllopskordinatorn men hon kunde inte hjälpa oss då vårt bröllop kommer att vara på gotland skitatråkigt!

• Engelbert

Hej igen,
    har du någon att rekommendera?
    Vi kommer att åka iväg under mitten av 2008.

Ska du också ha ett stort bröllop utan papperstallrikar?

• Aussi

mrsdD

Det fins flera böllopskoordinator kolla google

• Serenity

boomerangwedding.se stod det på hennes mail nu när jag kollade,kankse deras hemsida? Hon jag hade kontakt med heter susanne,har hört att hon är jätteduktig. Tar 25 tusen för att fixa hela bröllopet tror jag.

• Mrs Van Derkamp

Tove Lejion är en av stockholms bästa bröllopskoordinationer.Hon fixade 2 societsbröllop förra året.

• Serenity

Aussi: jag har pratat med andra bröllopsfixare och de som kunde hjälpa till med bröllopet på gotland tog alldeles för mycket pengar...man har ju ändå en ide om hur mycket man ska spendera

• Engelbert

Tack allihop för tipsen! Jag suger i mig för fullt!!!

Svar på tråden tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)