Jösses, detta var nog bland de virrigaste trådar jag läst, men kul var det.
Den svenska avudsjukan slår igenom. vårt bröllop kostar inte mer än 100 000 kr, men herrejösses, erkänn, vem skulle inte vilja ha möjlighet att planerar utan att behöva bekymra siog för om man har råd.
De som klarar av ett bröllop för 20 000 kr har säkert dragit in en hel del och jag tror personligen att mängden gäster kanske inte är så många och de måste nog betala kuvertavgift om de är många, dvs över 50 st.
Har man möjlighet att bjuda sina gäster på det ena och det tredje så självklart skulle även jag vilja det. Vi har en budget på 100 000 kr och då fixar vi ett bröllop för 100 000 kr. Har man en budget på 500 000 kr så fixar man ett bröllop för den summan.
Varför ens bry sig om vad andra har råd med. Man lever väl efter sin egen plånbok. Alla föddes inte med silversked i mun eller har ett jobb som ger lite mer stålar, men för den skull ska man väl inte tracka dem som har råd.
Jag önskar bara TS lycka till och bry dig inte om andras kommentarer. Sug åt dig den infon du får nytta av och ha en helt underbar dag oavsett om du går till rådhuset på 5 minuter och sover hemma isängen som vilken annan vanlig dag eller om du flyger till världens paradis och bjuder precis alla du känner på den mest magnifika festen.