Inlägg från: Amor Eterno |Visa alla inlägg
  • Amor Eterno

tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)

Japp vi har ca. 140 gäster och lär hamna på en 150.000 kr!! Min bror gifte sig inte och inte heller min m2b syster så vi är de barnen som gifter sig så våra föräldrar är så lyckliga över detta.

Vi har inte en exklusiv sal, men har lagt ner pengar på mycket mat och dryck, vi har 4 - rättersmiddag öppen bar och små detaljer som gör det hela lite lyxigt för mig :)
    Dekoration med blommor och facklor till terassen , röd matta, en fotograf en som filmar och DJ :)

Jag köper det jag vill ha, klänning ring och har en fest som heter duga :)

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Jag har såklart en budget!! Men tror att vi går över den en liten bit, men man måste sätta en budget!! Varför vi kommer lite billigt undan är att kuveret ligger på 550 kr per gäst halva priset för barn. Vi får ta med egen dryck så det blir att man åker till tyskland och handlar en massa sprit och dryck, lokalen har egen personal och de ingår i kuvertpriset.

Blommor dekoration osv vi skall köpa in alla blommor och dekorera själva.

Vi skall åka till Madeira på bröllopsresa, där jag har bott i 3 år när jag jobbade som guide där!! Så kontakter gör att jag får 5* hotell för nada pris, bara betala resan!!!

Så måste säga att vi får mycket för pengarna!!

Svar på tråden tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)