tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)
Det är lustigt med svenskar och pengar. I tidningar, film och på tv o.s.v. tror jag att de flesta älskar att drömma sig bort i diverse lyxiga drömmar om extravaganta lösningar på både det ena och det andra. När det dock dyker upp någon på verkligheten i ens närhet (eller till och med på BT - som ju inte är så privat trots allt även om det känns som en liten ankdamm ibland så blir det plöstligt hemskt och slösaktigt att lägga ned en massa pengar på någonting (behöver inte gälla bröllop).
Jag/vi har ingen stor budget med TS:s mått mätt, men jag älskar i alla fall att följa sådan dyr bröllopsplanering här på BT!
Jag tror inte alls att allt är bättre för att det är dyrt (t.ex. så gillar jag inte alls en av de "finare" och bekant dyra bröllopsfotograferna i Stockholm), men visst blir det roligare när man kan välja vad man vill utan att behöva fundera på budgeten. Det betyder ju dock inte att man väljer det man väljer bara för att det är dyrt, utan för att man råkar gilla det man får .
Lycka till med bröllopsplaneringen TS och låt inte gnälliga människor ta glädjen ur er planering!