Inlägg från: 071023 2 |Visa alla inlägg
  • 071023 2

tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)

T och U.

Håller med dig. Jag tror man får ta saker och ting med en nypa salt och glimten i ögat. =0)

Kan tycka att vissa fastnar i "mongo-fällan" ganska lätt här på sajten. Ganska underhållande kan det det vara i varje fall.

• 071023 2

Mrs VanDerKamp.

Intressant.

Ja som sagt man blir ju alldeles matt. Rent ärligt så tycker jag att det finns ganska många mindre bemedlade tyckare här som ska kommentera andras åsikter hela tiden. Ganska sorgligt faktiskt. Kan bara sammanfatta det med en sak "man ska INTE pissa i genpoolen".

• 071023 2

Tycker också det är skoj. Roligt att läsa hur alla lägger upp sina bröllop. Det finns så många sätt att gifta sig på. Jag och min sambo kommer lägga ner ca 150000 och då gifter vi oss på sandstrand. Men vi är nöjda och glada och det är ju det som är det viktigaste.

• 071023 2

Ninni7.

Kul att du vill agera brandvägg här på BT och komma med åsikter om hur man ska agera här på sajten. Vill bara säga en sak: släpp sargen och kom ut på isen!

• 071023 2

Släpp din kassa attityd och gå av isen. Du är inte så sen själv med att kommentera saker så passa dig för att kasta sten i glashus

Ninni7
    Precis, du har fattat vinken! Man får skriva kommentarer.. det är därför det kallas för forum. Men att be någon hoppa ur bara för att du inte tycker likadant, är ganska barnsligt.

• 071023 2

Ninni7.

Jag har aldrig sagt att DU INTE får skriva kommentarer. Det är inte jag som ber dig hoppa av isen, så jag tror att du har fått det här lite på bakfoten. Men att du sitter och eldar upp dig på vad jag skriver tycker jag ändå är ganska festligt! Tack Ninni7. Du är en trevlig prick.

• 071023 2

Ninni7. Ja du verkar väldigt trevlig och en männsika med distans till det mesta. Lycka till med alla dina inlägg på forumet och på andra ställen i cyberrymden.

• 071023 2

vilka hökar det finns här! spännande. Bäst att hålla sig i schack.

• 071023 2

oj förlåt jag menade ruggugglor...

häxan häxan avundsjuka flyger lågt som häxor brukar...

• 071023 2

Oops nu måste jag inflika lite..

Miss Lilly

över 100000:- ???? Låter lite märkligt.. du kanske också är en "bluff"

För att passa in här på BT så ligger man inte på dom summorna.

Var ligger gränsen för granskning undrar jag? börjar det bli skumt över 500 000 eller under?

Eller är redan över 200 000 man blir misstänkt för att inte vara brud utan exempelsvis en uttråkad knarkare från Blåsut som inte har nåt bättre för sig mellan sprutorna än att elda upp Svenssons på BT?

• 071023 2

Miss Lilly.

Det var inte menat så! jag var ironisk med tanke på alla bluffteorier gentemot TS.

Alltså inget illa gentemot dig.

Sorry.

• 071023 2

Det är nog ingen idé att be den där Engelbert att komma tillbaka. Hon drog ju sig härifrån efter alla märkliga kommentarer.

• 071023 2

2007-07-17 20:28 MKD

vad duktig du är på att snoka fram "smaskigheter". Grattis! du har vunnit en badboll!

Såg förresten att Engelbert är numera tillgängligt som nick här på sajten... m a o så är den bruden borta.

• 071023 2

2007-07-17 21:49 Skalar

jag vet inte om du har missat att läsa vissa inlägg i den här tråden?

Att bli betrodd är väl en helt annan sak än att göra inlägg i en tråd?

• 071023 2

Gud vad kul att den här tråden lever fortfarande. Så jäkla trist att läsa trådar som bara handlar om att räkna pengar!!!

Själv blir det inte så mycket lyx. Drar till Söderhavet och gifter mig på sandstrand.

• 071023 2

ja det verkar som att tråden har dött. Nu får vi läsa om papperstallrikar istället.

• 071023 2

Mrs Van Derkamp och Brugum2008

Jag tror inte den där Engelbert kommer tillbaka.

Ska vi snacka Kinaklänningar?

• 071023 2

2007-08-04 21:49 Mrs Van Derkamp

Jag kan hålla med dig. Läste längre upp i tråden. Hon kanske har dykt upp igen?

• 071023 2

Boch B

ska också gifta sig på Hawaii.. hmm ja det är lite likt faktist.. men tror ni att man avslöjar att man har ändrat nick?

Svar på tråden tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)