• MKD

tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)

Hm, kanske inte hör hit.. Men finns det inte en liten liten bild på Amelie och Jeremys bröllop, man blir ju såå nyfiken på deras vackra bröllop.. ;)

För övrigt anser jag att man gör precis som man själv önskar vid sitt bröllop lyx/budget, så länge man inte skryter högt och dömar andras val vare sig det är påkostat eller budget.

• MKD

sara.80
    tack så jätte mycket, ska titta!

• MKD

Bruden Blå:

Jag tror du har helt rätt! Härligt och höra en så sund inställning.
    Jag tror också att det handlar om hur man själv förhåller sig till pengar oavsett om man har mkt av det eller ej. Om man gärna berättar och visar på hur mkt man har så får man självklart inte bara positiva kommentarer, men sköter man den biten "snyggt" så stöter man sig mindre med folk. Det tror jag iaf. Det innebär ju inte att man kan kosta på sig saker men det handlar nog mer om hur man väljer att tala om det osv.

Bra med en tråd för lyxbröllop också!!Spännande med alla förslag och ideér ;)

• MKD

Alla tips låter ju helt underbara!!
    Engelbert: Kommer vi få se bilder på erat sagobröllop sen ;)

• MKD

Inte bara jag då som inte hajar riktigt ;) Trodde det var jag som glömt ngt inlägg eller bara inte fattat :)

• MKD

in love:
    kan hålla med dig, men det är alltid svårt o ha en uppfattning om saker och ting när man bara skriver till varandra..

• MKD

I ett forum som detta där alla kan vara anonyma om så önskas är det inte konstigt att bli "granskad" kalla det vad ni vill. Om man undrar ngt och inte får det att gå ihop anser jag att det är en självklarhet att man får fråga och höra sig för. Att bli anklagad, påhoppad osv tycker jag däremot är FEL, ingen vet ju vem som sitter bakom skärmen och hur lätt är det då att dra rätt slutsatser? Man har nog oftare fel än man tror.

Engelbert:
    Om du vill sluta här är upp till dig men fokusera på de inlägg som du finner intressanta och strunta i resten, delade meningar kommer vi o stöta på överallt och vi vinner dom sällan.

• MKD

Skalar och Karis Annelie:
    Kan inte annant än och hålla med er. Kan tycka att allt har blivit rätt uppförstorat, detta är väl inte riktigt samma problem som vid Amelies bröllop för ett par år sen?
    Men alla har en fri vilja att skriva eller lämna ett forum, anser man att man blivit illa behandlad finns ingen anledning att stanna kvar.

• MKD

Apan Apansson:
    Tror absolut att det kan vara så att folk VILL se en schism.. men kan vi inte bara GLÖMMA allt strul o fokusera på vad hon ville ha svar på?

• MKD

Är det ngn som har läst igenom tråden "Snålt" på "senaste debattinlägg", där gick det vilt till må ni tro ;) mellan flera hm, kan man säga "kända namn" här på BT. Rena rama pajkastningen. Svårt o klaga på andra sen, precis som Skalar skrev. Nu e mitt engagemang över ;) Tackar för mig :)

• MKD

Min avsikt var inte att gräva fram snaskigheter eller vinna en badboll ;)
    Jag läser med nyfikenhet som de flesta på detta forum och blev förvånad och besviken när jag ramlade över den pajkastning som förekom (i ovannämnda debatt) av, "kända" personer på forumet.

Det jag ville föra fram var att allt är inte är som det ser ut att vara. Nu kommer jag ta det med en nypa salt eftersom jag fått så totalt olika intryck.

För övrigt anser jag att det tråden egentligen handlar om är mkt bra, många kommer ha stort intresse av den!

Svar på tråden tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)