tips om exklusivare bröllop (obs, inte budgetbröllop!!!)
vikommer att ha ett påkostat bröllop...ö när ska ni andra gifta er vi börjar närma oss nu!!
vikommer att ha ett påkostat bröllop...ö när ska ni andra gifta er vi börjar närma oss nu!!
vet inte hur ö ét hittade dit men det ska inte vara där blev kanske så insperead av ditt häftiga ö-bröllop..
Engelbert:
vad kul så planeringen har precis dragit i gång då eller? Har inte hängt med i tråden, var och hur stort ska ni ha det??
Phea : Du e klok som en uggla... bra skrivet!!
BochB : hallå. jag ville bara fråga om du verkligen tror att det kan bli trist med sminkkitten från face ??? jag har ju iof redan betalat grejorna men tror du att det inte kommer gå hem??
OBS!! frågar inte spydigt utan är faktiskt seriöst nyfiken på vad du tror
Mvh
BochB; Okej *pust* vad skönt att du inte sågade min idé.. blev lite osäker där för en sekund, alltid bra att höra en utåmståendes åsikt dock!
Vi kommer att gifta oss i "lilla" fasterna kyrka och ha festen på Rånäs slott i Rimbo.
Vi har delat upp bröllopet över en helg, fredag till söndag, med lite samkväm och "reharsal dinner" (amerikaniserat va )på fredagen sen vigsel med middag och fest på lördagen och avslutningsvis brunch för samtliga på söndagen.
jag är väldigt förväntansfull nu faktiskt då det börjar dra ihop sig ordentligt!!
Mvh