• l i s a

Helt galet!!!! l i s a är fru Lindberg :-D

Den 14/7 blev vi man och hustru. Vi har fortfarande inte smält alla intryck.

Jag har aldrig varit så jädrans nervös i hela mitt liv! Och aldrig så lycklig heller.

Som alla gifta säger här; ni har något att se fram emot ni som fortfarande har detta framför er!!!

Det allra mesta gick bättre än vi någonsin kunnat önska oss. Vårt värdpar var... var... ja, jag vet inte hur jag ska kunna tacka dom! Och vårt "brudfölje" var lika fantastiska, och alla vänner, och alla släktingar... Det finns liksom inte ord nog att tacka alla! (Med risk för att låta som att jag står på grammisgalan )
    Här är lite utvalda bilder från en fantastisk fotograf!!!
    lindbergs.trandansen.se/fotograf.htm

Och här är lite egna bilder:
    lindbergs.trandansen.se/bilder.htm

• Svar på tråden Helt galet!!!! l i s a är fru Lindberg :-D
  • marranmi

oh vad fint!grattis! gifte ni er borgligt? jättefin byggnad, vart var det någonstans?

• sommarflickan

superfina var ni! vad du är vacker! fint med klänning med bar rygg! har du köpt denna eller fått den uppsydd?!

• missZapon

Grattis!

vad fina ni är, du är verkligen jätte vacker i den klänningen! Kul att se att även mannen ser avslappnad och och har kläder som verkligen passar honom. Inte har en illa sittande frack som man tyvärr ser på många bröllopskort...

Ännu ett grattis och alla lyckönskningar till Er!

• l i s a

Ja det var en borgerlig vigsel i Olofsfors bruk i västerbotten. Vi vigdes i en gammal masugn. Hur cool lokal som helst! Och alla grät som galningar. Det är ett mirakel att jag och Ola inte bröt ihop av att alla satt och grät högt och ljudligt fast dom försökte hålla sig Jag är glad att vi fick till en så stämningsfull vigsel efter det att många varit skeptiska till att vigas borgerligt. Det GÅR att göra det stämningsfullt och stort utan präst och kyrka

www.olofsforsbruk.nu/

Klänningen är köpt på bröllopsbutiken i sthlm.

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

GRATTIS:):):)
    Ni ser verkligen fina ut!
    Känner i gen känslan,vi börjar så smått landa här hemma med..gifte oss ju helgen innan er.

Din klänning var superfin:)

Stort*Lycka till*!

• 11 augusti

Grattis! Ni var jättefina.
    Din man har jag haft som föreläsare (duktig kan tilläggas).... Och en av dem som sjöng (A) gick i min klass....

Det börjar pirra ordentligt, det är inte så länge kvar nu...

• Cream

Grattis!

Jättevacker helhet! Jag gillade allt. Frisyren, era kläder, skorna, smyckena, make-upen, blommorna..

• l i s a

11 augusti! Mäh! Roligt Då gissar jag också att du skulle känna igen en hel del fler av våra gäster också Kollegor till Ola (och även tidigare till mig). Folk som läste tillsammans med A och således med dig också... hmm..

Svar på tråden Helt galet!!!! l i s a är fru Lindberg :-D