• l i s a

Helt galet!!!! l i s a är fru Lindberg :-D

Den 14/7 blev vi man och hustru. Vi har fortfarande inte smält alla intryck.

Jag har aldrig varit så jädrans nervös i hela mitt liv! Och aldrig så lycklig heller.

Som alla gifta säger här; ni har något att se fram emot ni som fortfarande har detta framför er!!!

Det allra mesta gick bättre än vi någonsin kunnat önska oss. Vårt värdpar var... var... ja, jag vet inte hur jag ska kunna tacka dom! Och vårt "brudfölje" var lika fantastiska, och alla vänner, och alla släktingar... Det finns liksom inte ord nog att tacka alla! (Med risk för att låta som att jag står på grammisgalan )
    Här är lite utvalda bilder från en fantastisk fotograf!!!
    lindbergs.trandansen.se/fotograf.htm

Och här är lite egna bilder:
    lindbergs.trandansen.se/bilder.htm

• Svar på tråden Helt galet!!!! l i s a är fru Lindberg :-D
  • l i s a

Tack alla för alla komplimanger! Jag blir lite generad

• 11 augusti

Jo, det var en del hår som var bekanta, såg mest baksidorna - men misstänker vilka de är... Så kul att äntligen få se någon man "vet vem det är" på vackra bilder.

• jagärsåkär

Lisa:

grattis!! du var jättefin!! och mannen också!

supersnygg "ensemble" alltså helheten. Mkt stilrent och snyggt, superfint att inte ha slöja, perfekta skor! och skönt sommarfin klänning, inte för mkt men inte tråkig. wow!!

riktigt riktigt bra! lycka till med er framtid tillsammans!

• Lilltrolle

MEN så snygga ni var!! Jättesnygg i håret, snygg klänning och tärnorna hade oxå jättefina klänningar!!! (var har ni hittat dom?)
    Och vilken härlig plats ni gifte er på!!

Grattis ska man säga oxå!!

• bröllops häxan

Mycket makfullt :) Din klänning är jätte fin. Det har även dina tärnor vars klänningar är de finaste tärnklänningar jag sätt på länge :D

Grattis båda två.

• bröllops häxan

äschhh... Smakfullt menar jag ;)

• l i s a

Va roligt att ni gillar helheten! Det är inte något vi tänkt så mycket på. Det blev som det blev men det blev ju fantastiskt! Tärnklänningarna är köpta i en "vanlig" klädbutik i umeå. Tindra heter butiken. Vi var lite oroliga att någon av gästerna skulle se ut som tärnorna men så blev det inte.

Jag fyller på med bilder hela tiden... måste ju visa släktingar och vänner som inte kunde komma.

• Anncha73

l i s a

Jag ska säga GRATTIS först iaf, ni var superfina, måste jag säga..klänningen frisyren ja allt..:D

Men dina tärnor, hade du köpt klänningarna på Tindra i Umeå??

Jag har varit å kollat där (till min dotter som ska vara en av tärnorna) men hittade inget som va så fint som dina tärnor hade..:(

Jag hittade en på tradera,(som jag la bud på) och som jag vann istället, men nu kommer ju min dotter och den andra tärnan ha olika klänningar, men det får väl vara så då..:D

Vart har ni tagit korten (med fotafolk) är det i Umeå eller?

• aug08

Grattis till er båda, vilken underbar dag ni verkar ha haft.

Måste, som så många andra, berömma för vackra bilder, verkligen urtjusiga:)
    Klänningen var underbar, kul att se något annat än de axelbandslösa (som också är snygga såklart).

Tänkte vara fräck och fråga var du hittat dom bedårande skorna??? Så snygga!

• Fru Henax
    Mycket tjusigt! Riktigt härligt, spontana bilder!

Grattis till er båda!
Svar på tråden Helt galet!!!! l i s a är fru Lindberg :-D