Inlägg från: Saga med Nova |Visa alla inlägg
  • Saga med Nova

Någon som gifter sig aug 2008?

Madeleene: problemet är att jag inte har någon som jag verkligen vill ha.. Men jag kan ju ha som du har.. att hon inte är med där uppe med mig Smart idé.
    Har du gett mig den innan? *funderar* känner igen den

Varför ska ni ha nytt datum?

• Saga med Nova

Hoffsan: men vilket datum har ni?

Madeleene: ja det förstår man ju att ni vill ha med henne!

Jeenny: japp Vi ska boka våran imorgon tror jag Vi har haft 2 dop där, så vi vet hur vi ska ställa borden

Jag ska börja med inbjudningarna så fort vi har spikat färgerna.. jag vill ha med rosa sambon vill hellre ha lila... ( lime & vitt med då) HJÄLP!! Vad ska vi ta?!

• Saga med Nova

Jeenny: japp ska ha det som argument till sambon hi hi
    Vi ska ha catering, men den vi har kollat på är tydligen inte så god mat, så vi får börja om
    Vad har ni tänkt för mat?

• Saga med Nova

Jeenny: aha.. men rosa å vitt?

Rheannon: Grattis Vi har 16 aug.

Jag vill börja med inbjudningskorten!! Ska skriva tackkort för dopet, men inte lika roligt

• Saga med Nova

Jeenny: men va? Killar ha ha Vi ska ha så här:
    * en lime/ljusgrön löpare på vita linnedukar- som går över hela borden i ett liksom
    *lime/ljusgröna placeringskort i hjärtan som fästs på vinglaset med en liten klädnypa i vitt
    *lime/ljusgröna festprogram
    *rosa servetter snyggt vikta ( kanske tryckt med våra namn på i silver)
    *inbjudningskorten i vitt som bas, med lime/ ljusgrönt på, med svart text-dataskrivet
    *rosa & lime/ljusgröna rosor med pärlor i på borden, avklippta liggandes i vatten, glasskålar-låga.

hoppas någon förstod

• Saga med Nova

Jeenny: jaaa

Jag ringde nu å skulle boka lokalen, men dom var inte hemma
    Ska ni ha band eller dj eller vad ska ni ha?

• Saga med Nova

Jag tror vi tar dj faktiskt, för lokalen e liten så det blir inte bra med band, kanske en trubadur som kan cover men njaaa.. svårt! Sen vem man ska ta osv... usch

• Saga med Nova

Dom är så olika, dj mellan 2-5000 kanske.. band mer..

• Saga med Nova

Jeenny: Hmm ja kanske... men då får man vad man vill ha iallafall

Hoffsan: det låter ju bra!
    Hur gör man då lokalen är liten? Det är en stor nackdel att ett band inte får plats..

bridesilly: Löparna ska jag sy av tyg i linne. Smidigt & snyggt. Dekorationer i grönt ska vi inte ha.... men har du kollat Ikea?

• Saga med Nova

Evolovyn:japp håller med Hoffsan Slipper du tänka på det!

Bör man ha lekar där brudparet är med? hmm jag e så trist med det men jag vill inte

Svar på tråden Någon som gifter sig aug 2008?