Inlägg från: Saga med Nova |Visa alla inlägg
  • Saga med Nova

Någon som gifter sig aug 2008?

bridesilly: njaa inte så lite tror jag, man kan ju sy 2 löpare på ett tyg, om du förstår hur jag menar.. Vi har en billig tygaffär här, så jag ska köpa där.

• Saga med Nova

Jag vill berätta för alla!!! Har ni gjort det? Eller ska det vara hemligt ett tag till?

• Saga med Nova

Jeenny: men när berättar ni för tärnorna? JAg ska ha 2 vänner som är med mig på dagen, men inte framme, men dom ska få lite "uppgifter" ändå. ( om dom vill) Sambon ska ha 2 med sig också

• Saga med Nova

Jeenny: sambons brors tjej & en kompis. Jag vill ju berätta nu Vi har bara bokat kyrkan & lokalen. Kanske är för tidigt att säga något nu?

• Saga med Nova

Jeenny: mm det känns för tidigt.. skoj att planera hur man ska säga det hihi

Igår var vi i lokalen & kollade med platser osv. Vi behöver 4 tungor, men då sitter ingen framför oss utan mer snett frmaför. Tråkigt ju! Hur ska ni sitta?

• Saga med Nova

ok,det ska vi med, men trist när ingen sitter framför oss... vet inte hur vi ska göra.

Nästa vecka ska jag göra en inbjudan så får vi se om det blir bra
    Vad ska ni ha för färg på eran?

• Saga med Nova

Jeenny; ja på inbjudan Vet inte.. trir i feb redan. Eller mars.. kan inte bestämma mig.. Ni då?

Hoffsan: så bra! Några tips att dela med dig?

• Saga med Nova

Hoffsan: tack för tipsen!

• Saga med Nova

hej hej Vi har bokat lokalen, ska ringa & boka fotografen snart, men det är ganska tidigt..
    Du kan ju kolal lite på vad ni vill ha för inbjudningskort, det som ska ut först liksom. Vilka färger ni ska ha, om ni ska ha tema. Hmm Toastmaster, värdpar? Tärna, bestman?

• Saga med Nova

Hannah: ja vi ska gifta oss 16 SKoj att ni med ska det! Följas åt?

hmm vet inte.. kanske: om vi inte börjar nu kommer det sluta med att vi får köpa = DYRARE

• Saga med Nova

Njaa våra föräldrar betalar allt, men vi ska träffas alla om ca 3 v & prata om hur mycket. Men dom är inte snåla någon av dom, så vi kan vara lugna. Vi hade ju tänkt betala allt själva, så vi är tacksamma för livet!!

Ni då? Hur många ska ni bjuda?
  • Saga med Nova

Hannahpanna:åå åka iväg så länge? Så skoj!

Zezan: vad ska ni ha för några?

• Saga med Nova

nej då, kolla kan man ju alltid göra Men jag som vill ner i vikt, kan inte se ut någon...

• Saga med Nova

japp har du mycket du ska gå ner? Jag började förra veckan, har gått ner 2 kg nu

• Saga med Nova

Blekine brud: hmm silver är ju fint med! Hmm klurar på vad vi ska ha...

Zezan: njaa motionen är sådär, skippar sötsaker iallafall, men nu tycker jag att jag äter mer än innan.. hmm
    Jag försöker gå promenader.. denna veckan timmes promenader 4 ggr. Ganska snabba. Men då har jag inte gått på lääääänge!

• Saga med Nova

zezan; det är ju jätte bra!!!

Blekinge brud: vi tog 16 för 2 nära anhöriga, som har gått bort, föddes den 16 Fast för lääängesen

• Saga med Nova

Hur går det för alla?? Hur långt har ni kommit?

Svar på tråden Någon som gifter sig aug 2008?