• Cahe

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hihi! Här tittar man in lite snabbt på BT efter jobbet och jag kan lova att det var ren tur att jag hittade nya tråden!! Men nu är jag här i alla fall

• Cahe

Är det kanske någon av er här som känner till någon bra och inte allt för dyr sömmerska?? Letar med ljus och lykta just nu efter ngn som kan sy en tärnklänning, som ska vara klar till början av oktober!

• Cahe

Härligt sommarväder vi har idag... Bara för att jag är ledig, typiskt!!!

BröllopA
    Hur har du det på smyckesfronten? Tänkte ge mig ut en sväng på stan i morgon om du känner för att hänga på!

I annat fall kanske någon har tid med en sika i morgon? Antingen runr lunch eller senare på em. Jag o min ena tärna ska ut på stan och leta efter en bra klänningsmodell till henne! Men när affärerna har stängt så har vi ju tid

• Cahe

Ååå!! Måste bara få skriva av mig!! Jag har varit på stan idag och handlat smycken till bröllopet, sååå himla fina!! Vill bara gå och titta i påsen hela tiden!!

Har hittat märket Lavish design på nätet och var idag runt i 4 olika butiker där de sålde just dessa smycken och i sista butiken (givetvis måste man springa runt halva stan innan man hittar det man vill ha) hittade jag vad jag letade efter!!

• Cahe

Hej på er!!

Här var det lugnt...antar att ni har fullt upp med planerade, semestrar och annat

Själv blir jag gräsänka idag, sambon ska upp till Dalarna och vandra med en kompis och jag är hemma och jobbar...usch vad trist det är!!

Så jag tänkte kolla om det är någon som har tid att ses på onsdag kanske?? Käka en lunch på stan kanske? Eftermiddagen har jag planer men el lunchfika vore toppen!!

• Cahe

Är det ingen som har tid med en fika i morgon??

Har ni kanske tips på vart jag kan köpa lite läckra underkläder till en secret box?? Har en kompis som ska hjälpa mig att ta korten så nu ska jag ut och leta kläder

• Cahe

Hej och välkommen!!

Verkar som om många är iväg på semester just nu...inte så mycket aktivitet här på sistone

När ska du gifta dig?

• Cahe

Ååå, då har ni lång tid kvar!! Härligt! Jag har lite drygt 2 månader kvar bara så här är det full fart just nu

• Cahe

Cinapuff
    Hej på dig tjejen!! Kolla en grej bara...är det samma datum för BröllopA som Bliande fru L?? Har inte riktigt koll...

• Cahe

Mitziemoe

Njut av tiden du har på dig! Jag lovar att det bara svichar till o sen står du där med 2 månader kvar!! Tiden bara springer iväg!
    Jag är jätteglad nu att jag började fixa, även med småsaker, så långt i förväg. Det gör att det känns som jag fortfarande har läget under kontroll! Har gjort lite varje dag hela våren och det har gjort att vi har kunnat lägga planerandet på hyllan lite nu i sommar när det har kännts som man inte har gjort annat än att planera. Den breaken var välbehövlig kan jag lova!!

Så njut av hela planerandet!! Snart är det din tur oxå

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6