• BröllopA

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hej alla Stockholmsbrudar!

Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar... varför vet jag inte, men det var inte undra på att det var så tyst !
    Vilken ära att få starta tråd nummer 6 i detta ämne...

Hoppas att folk hittar hit, gamla som nya

• Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6
  • Gumsestumpan

Hej!

Jag har hittat hit.

Trådar stängs av efter tre månader.

Tre uppstigningar kvar till semester. Jippi!

• Wunja

Halloj! Tänk att man alltid glömmer att titta efter den lilla texten "Denna tråd är avstängd för svar" när det varit tyst i en tråd ett tag.

Nu har i alla fall jag också hittat hit! Är gräsänka den här veckan eftersom min man har semester och har åkt ned till sommarstället på västkusten redan. Själv jobbar jag två dagar till och sedan följer jag efter :)

• cinapuff

Hallå! Där är ni ju!! Nu har jag också hittat er...

Är hemma i småstadsidyllen bland typ miljoner stockholmsturister... Trodde man skulle få lite lugn och ro här hemma, men icke! Var faktiskt i storstan förra helgen och där var det å andra sidan riktigt lugnt! Kollade lite på lägenheter, men hittade inget vi fastnade för..

Två veckor kvar tills jag är tillbaks i stan igen "på riktigt". Hoppas nån är sugen på en bröllopsfika då för jag saknar er!!

Kram!

• Cahe

Hihi! Här tittar man in lite snabbt på BT efter jobbet och jag kan lova att det var ren tur att jag hittade nya tråden!! Men nu är jag här i alla fall

• Cahe

Är det kanske någon av er här som känner till någon bra och inte allt för dyr sömmerska?? Letar med ljus och lykta just nu efter ngn som kan sy en tärnklänning, som ska vara klar till början av oktober!

• BröllopA

Hej på er!!!
    Det gamla vanliga "gänget" verkar ha hittat tråden!
    Jag har semester, men är i stan ganska mycket så om någon är fika sugen...hojta till!
    Och ni... jag har mindre än en månad kvar... och innan dess ska jag flytta och åka till Italien !
    Kramis på er

• cinapuff

Åh, mindre än en månad kvar BröllopA! Hoppas bara du har styr på allting...
    Vi konstaterade nyss att vi har exakt två månader kvar idag och tycker att DET är kort tid!! Fast nu ska vi boka hotell på tyska, sticker till Hamburg i veckan som kommer.. Oj. I morgon menar jag.. På tok för snart det också. Allting går så himla fort nu!! Hjälp!

• BröllopA

Cinapuff
    Håller med dig... tiden går sååå fort!
    Åker till Gotland idag och sen är det bara att packa och flytta när vi kommer hem och sen Italien... och sen är det dags!!!
    Hör av dig när du kommer upp så vi kan äte kärleksmums !

• BröllopA

Glömde tilägg att jag har koll på ALLT ^^!

• Cahe

Härligt sommarväder vi har idag... Bara för att jag är ledig, typiskt!!!

BröllopA
    Hur har du det på smyckesfronten? Tänkte ge mig ut en sväng på stan i morgon om du känner för att hänga på!

I annat fall kanske någon har tid med en sika i morgon? Antingen runr lunch eller senare på em. Jag o min ena tärna ska ut på stan och leta efter en bra klänningsmodell till henne! Men när affärerna har stängt så har vi ju tid

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6