• BröllopA

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hej alla Stockholmsbrudar!

Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar... varför vet jag inte, men det var inte undra på att det var så tyst !
    Vilken ära att få starta tråd nummer 6 i detta ämne...

Hoppas att folk hittar hit, gamla som nya

• Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6
  • cinapuff

Och idag har jag skickat en extra tanke till BröllopA som nu förhoppningsvis blivit fru och därmed gjort mig till näste man (kvinna?) i kön!
    BröllopA, hoppas allt gått som en dans och att ni just nu har en underbar fest och att ni kommer att få en ännu mysigare natt om ett par timmar..!

Och ett litet förtydligande till nykomlingarna, Stockholmsbrudar nya kompisar är en gammal tråd, numret efter indikerar vilken i ordningen det är (den har som sagt blivit avstängd ett antal gånger pga ålder). Själv är jag väl en av de senare som anslutit, gick med tidigt i våras och gifter mig om drygt en månad. Många här är redan gifta sen ett tag men lika trevliga för det! Den andra tråden, Stockholmsbrudar 2008 verkar vara en ny generation som planerar att gifta sig 2008 som rubriken antyder...
    Men, välkomna! Alltid lika trevligt med nya bekantskaper!

• Gumsestumpan

Nu har jag sett lägenheten, Cinapuff! Den var också jättefin. Hur har det gått med den? Är ni med i budgivningen?

Välkomna alla nya!

Hoppas du hade en lyckad dag, BröllopA!

• Cahe

Grattis till att ha blivit fru, BröllopA!!

Sitter här och klurar på sånger, in och utmusik till kyrkan. Attans vad svårt det är!! Någon som har några tips att komma med?

• Fru Lindgren

Hej igen tjejer!!

Nu har FRU Lindgren hittat tillbaka till storstan. =)

Som jag skrev för några veckor sedan så vart inte riktigt sommarn som planerat, men vi lyckades ändå pussla ihop det sista med hjälp från familj och vänner och fick en helt underbar bröllopsdag den 4/8!! *drömmer mig tillbaka och sneglar ner på min fina ring*

• Fru Lindgren

Grattis BröllopA!!

Hoppas att även ni fick en underbar bröllopsdag! *kram*

• Gumsestumpan

Grattis Fru Lindgren!
    Dags att byta nick kanske... Vad roligt att dagen blev bra i alla fall trots strulet innan. Hur var det, skulle ni iväg på någon bröllopsresa?

• Gumsestumpan

Cahe: Tvyärr har jag inte så många tips att komma med när det gäller in- och utmarsch. Vi var traditionella och hade Mendelsohn och Wagner.

• BröllopA

Heeeeeeej alla!!!

Nu är jag FRU!!! Vi hade en kanondag!!! Det var helt enkelt helt underbart hela dagen... och natten som slutade väldigt sent för en del!!! kl. 4 ramlade dom sista hem... och sen såg svi alla på brunch dagen efter!
    Fotografen la ut två bilder direkt på hans hemsida... kolla i portfolien på bröllop! www.lundahlsfoto.com... så får ni se resten sen !

Måste få träffa gänget snart!
    Bamsekramar till er alla!

• Gumsestumpan

Grattis BröllopA!!! Åååh, så fina ni var! Låter som en bra idé att träffas snart. Det ska bli skoj att höra bröllopsberättelser!

• Loppan75

Grattis!

Vi vill veta allt! Och se alla bilder!

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6