• BröllopA

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hej alla Stockholmsbrudar!

Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar... varför vet jag inte, men det var inte undra på att det var så tyst !
    Vilken ära att få starta tråd nummer 6 i detta ämne...

Hoppas att folk hittar hit, gamla som nya

• Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6
  • cinapuff

Hej igen tjejer.. Här sitter jag, fortfarande med en halt hund bredvid mig..

Ska se om jag kan övertala husse att följa med vovven till farbror veterinären istället. Eller är jag en elak matte då? Som hellre fikar med er än håller lilla stackars vovvens tass när han ska till den hemska otäcka veterinären..? Usch, nu fick jag skuldkänslor. Får se hur jag gör, men räkna inte ut mig än iaf!
    Kram på er!

• BröllopA

Räknar inte ut dig...hoppas på att du kommer !
    Och visst klarar husse av att hålla tassen ;)!

• Loppan75

Cinapuff, nu låter du som en typisk mamma-som-inte-kan-släppa-taget. Klart husse kan ta vovven till doktorn.

• cinapuff

Ja, säger ni det så... Får ta ett snack med husse i eftermiddag.
    *Bävar för insikten att jag kommer att bli värsta hönsmamman!!*

• BröllopA

Du kommer bli en kanon-mamma precis som du är en kanonmatte, men vi behöver oxå dig ;)!

• Fru Lindgren

...om jag inte åker/går helt vilse ska nog lilla jag kunna komma o fika imorgon!! =)

Jobbar till ca 17 och åker sedan direkt tänkte jag.

Ses imorgon!

• JLoow

hej hej.. Här kommer yttligare en stockholms"brud". Vi har inte helt bestämt datum än men vi var och köpte förlovningsringar igår.. Men jag fick inte veta vilket datum han graverade in... Tokspännande.. Här är jag i alla fall... :D När planerar ni andra att gifta er? eller ni kanske redan är gifta..;P

• cinapuff

BröllopA, vad gullig du är!
    Verkar som om husse kan följa med vovven och det innebär att jag kan följa med er!! Yay!!!
    Fast jag får nog ha telefonjour ifall nåt skulle dyka upp hos vetten, husse har liksom inte så stor rutin på sånt här...

Jag dyker nog upp framåt halv sex, förutsatt att jag kommer ifrån jobbet vid fem.. Ses då!
    Kram!

Och JLoow, vi gifter oss om drygt 3 veckor..

• Gumsestumpan

Roligt att vi blir så många!

JLoow:Spännande att vänta på en förlovning! Jag är gift sedan drygt ett år..

• BröllopA

Roligt att vi blir flera :D!
    Sammanfattar: Onsdag(idag) kl. 17:30 på muggen/söder!

Cinapuff: Åker du från jobbet eller hemifrån? Åker du hemifrån och bor där du bodde innan kan vi ju ha sällskap!

JLoow: Välkommen, jag gifte mig för 2 veckor sedan!

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6