• BröllopA

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hej alla Stockholmsbrudar!

Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar... varför vet jag inte, men det var inte undra på att det var så tyst !
    Vilken ära att få starta tråd nummer 6 i detta ämne...

Hoppas att folk hittar hit, gamla som nya

• Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6
  • cinapuff

Ja!! Muggen och onsdag och ett gäng schyssta brudar!! Kan det bli bättre liksom..?

Count me in!

• Fru Lindgren

Muggen?
    Hehe...det låter det...heter stället så? *undrar* Kan nog också försöka komma med nästa onsdag. =)

• Cahe

Jag tror nog oxå att jag kan titta förbi!! Har lite planer men hoppas kunna trycka in en fika

• cinapuff

Jag måste tyvärr lämna återbud till fikan på onsdag. Hunden är halt och det var enda röntgentiden som gick att få efter kl sex närmsta veckan..
    Eller så får ni helt enkelt hjälpa mig och hålla en tumme för att han är frisk igen tills dess och inte behöver röngas!!

• Cahe

Mina tummar börjar bli blå...håller ändå!!

• cinapuff

Vad gulliga ni är!!
    Än är vovven tyvärr halt men skam den som ger sig! Han brukar bli lite småhalt emellanåt, men det brukar ge med sig inom två-tre dagar (gammal skruttig hund som får små stukningar och liknande), men inte den här gången. Så nu är det korta kontrollerade koppelpromenader som gäller till hans stora förtret..

• BröllopA

Ny vecka...nya tag!

Är det någon som kan beskriva vägen till muggen??? !
    Vilken tid passar er? Vi brukar ju ta runt 17-18!

• Loppan75

Enkelt:
    Åk t-bana till Slussen, gå upp utgången mot Götgatan. Gå snett över gatan till fiket med stora markiser det står "Muggen" på.

• BröllopA

mmmm... och ni är väl där så ni får vinka!
    Är 17:30 en bra tid på onsdag????

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6