• BröllopA

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hej alla Stockholmsbrudar!

Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar... varför vet jag inte, men det var inte undra på att det var så tyst !
    Vilken ära att få starta tråd nummer 6 i detta ämne...

Hoppas att folk hittar hit, gamla som nya

• Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6
  • cinapuff

Cahe,
    Kul!! Vet inga tygaffärer direkt "på vägen" men jag gillar Olssons tyger på Sveavägen och Siden Carlsson på Drottninggatan. Kul om du kan komma!

Och JLoow,
    Jag tror att jag har nån form av bröllopstidskrift i väskan. Jag plockar upp den och håller den i handen om du vill ha nån att känna igen! Jag dyker nog upp strax efter halv sex så förhoppningsvis har du redan lokaliserat de andra då iofs..

• JLoow

haha... Ja det tycker jag låter som en bra idé... Jag letar efter en grupp tjejer som ser ut att veta vad dom håller på med... Och viftar med bröllopstidningar.. hehe... Jag kommer troligtvis hålla i ett par själv också för den delen.. tänkte shoppa några när jag ändå är inne i stan.. :)

• BröllopA

Va roligt med någon ny oxå!!! Och självklart lika kul med alla "gamla"!

Jag var rätt förvirrad första gången jag med... men av någon anledning hittar man varandra rätt lätt!
    Jag är där 17:30! Blond, jeans och lite bling på fingret !

Cinapuff
    Klart vi tar sällis hem! Någonstans...

• Loppan75

Vill någon känna igen mig, så har jag jeans, vit top, grön tröja, svart trenchcoat och lätt råttfärgad hästsvans...

• BröllopA

Loppan
    Såg dig, men undrar var du gömde den råttfärgade hästsvansen???

Tack för en härlig kväll... mycket skratt och en hel del allvar!
    Det gör vi om snart...fast utan störtskur;)!

Kramis på er!

• JLoow

hehe ja tack för i kväll.. Det var väldigt trevligt.. håller med om att stört skurar hoppar vi över nästa gång.

• Loppan1975

Irriterande. Mitt konto var försvunnet. Var tvungen att skaffa ett nytt. Så nu heter jag Loppan1975 istället.

• Gumsestumpan

Loppan, har du gjort båda stegen:registrerat en ny användare med ett nytt namn och sedan uppdaterat så ditt gamla konto kopplas ihop med det nya?

• Cahe

fattade inte heller hur man skulle göra...??? Hur ska jag få tag i mina gamla trådar o mitt gamla nick?? /cahe

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6