• BröllopA

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hej alla Stockholmsbrudar!

Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar... varför vet jag inte, men det var inte undra på att det var så tyst !
    Vilken ära att få starta tråd nummer 6 i detta ämne...

Hoppas att folk hittar hit, gamla som nya

• Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6
  • cinapuff

Tack för allt ert stöd tjejer!
    Ni är verkligen toppen!!

Nu är det bara ett par timmar kvar på jobbet, sen far vi söderöver för att lämna landet i morgon bitti...
    Hoppas bara jag har kommit ihåg att packa allting också!

Kram på er och håll gärna en tumme ni som kan (och vill)!
    Vi sticker som jag kanske nämnt på en kort bröllopsresa dagen efter (nu på söndag) och kommer inte hem förrän nästa helg.
    Ha det gott tills dess!

Kram på er!

• Fru Lindgren

Har som kommit av mig att vara inne på denna sidan numera...men fick mig ett ryck o kom då o tänka på dig Cinapuff - Lycka till imorgon!!! Jag ska tänka på dig o hålla tummarna att ni får en helt underbar dag!!!

*bamsekramar*

• Cahe

Lycka till Cinapuff!!!!!!

Sambon är nu igång med sin svensexa! Fick sms-order i morse att han skulle baka en kladdkaka...endast iförd ett par stringkalsonger som jag fått tidigare i ett kuvert!! Såååå söt när han stor där i köket Nu väntar han på vidare instruktioner!!

• BröllopA

Har tänkt på cinapuffen hela dagen... nu är nog även hon FRU... GRATTIS!!!
    Och ha en underbar vecka i Paris!

Vill höra ALLT (och lite till) när du kommer hem !

Bamsekramar

• Mitziemoe

Grattis Cinapuff!!!!

Å det här med mardrömmar om bröllopet, jag vet inte riktigt hur det ska gå för min del jag gifter mig inte förrens nästa sommar å har redan haft två marrömmar om saker som kan gå fel... det här bådar inte gott...*ler*

• cinapuff

I'm back!
    Med två ringar på vänstra ringfingret och ett småfjolligt leende på läpparna...
    Hade en helt underbar dag i lördags, tom vädret samarbetade!
    Paris däremot visade kanske inte riktigt sig från sin bästa sida, men vad gör det när man dels har ett ****-hotellrum i 1:a arrondisementet och dessutom har en alldeles egen äkta make som är lika shoppinggalen som en själv..? Klart man klarar sig liksom...
    Så, när ska vi ta nästa fika tjejer? Jag måste ju få snacka av mig!!
    Kram!

• Loppan1975

Grattis cinapuff!

Vi vill höra allt om bröllopet och Paris och shoppingen. Kanske en fika redan i veckan? Jag kan alla dagar.

• cinapuff

Måndag eller torsdag skulle passa mig bäst, nån mer som kan då..?

• BröllopA

Jag ska försöka hänga på!
    Vilken dag blir det?
    Vi kanske ska ta lite närmre vår hemmaplan, Cinapuff !

• cinapuff

Sådär, nu var man tillbaks i storstan också...
    Ja! Vilken bra idé BröllopA! Har du några bra förslag på tid och plats..?

Jag skulle kunna rekommendera Tössebageriet på Karlavägen. Kanske inte världens mysigaste fik, men definitivt bakverk to die for... Speciellt efter en härlig långpromenad!

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6