Inlägg från: Fru Lindgren |Visa alla inlägg
  • Fru Lindgren

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hej, hej!
    Även jag har hittat hit...kikar in lite då o då även om jag just nu bara har tillgång till modem... *saknar vårat bredband i Sthlm*

Här vart inte riktigt semestern som vi hade tänkt oss...skulle ju först ha några dagar kvar i stan och sedan korsa landet för att på plats styra upp det sista inför vår stora dag (nästa!!! lördag 4/8)...*längtar jäääättemycket nu*...men så hamnade vi i Ö-vik istället - min blivande makes hemtrakter.

Några timmar innan vi egentligen skulle gå på semester fick han nämligen ett tråkigt telefonsamtal om att hans pappa hastigt gått bort - så det vart många tårar och hem o packa o leta biljetter upp till Ö-vik. Jobbigt!!! Men det har efter omständigheterna gått bra. Begravning nu på fredag o sedan åker vi hemöver på lördag istället för att få en vecka på plats innan dagen D. Har fått styra upp lite småsaker härifrån istället samt deligerat ut ngt ytterligare mot tidigare planering.

Ett lite långt inlägg från mig, men ville få skriva av mig lite...

Många kramar till er alla så kommer jag gärna på ngn fika sedan efter att jag har blivit FRU Lindgren. =)

• Fru Lindgren

Cahe

Jag har varit hos en sömmerska på Odengatan, rätt nära KTH och justerat både min brudklänning samt den klänning jag hade som tärna på våra vänners bröllop. Verica tror jag att de heter.

Hon syr även upp klänningar, men har ingen aning om ifall det är till ett bra pris eller om det är dyrt...

Lycka till med ditt letande!!

• Fru Lindgren

Ja, det stämmer - nu på lördag är VÅR Dag!! =)

Många kramar till er alla!!
    //En smått nervös o uppstressad SNART fru Lindgren...

• Fru Lindgren

Hej igen tjejer!!

Nu har FRU Lindgren hittat tillbaka till storstan. =)

Som jag skrev för några veckor sedan så vart inte riktigt sommarn som planerat, men vi lyckades ändå pussla ihop det sista med hjälp från familj och vänner och fick en helt underbar bröllopsdag den 4/8!! *drömmer mig tillbaka och sneglar ner på min fina ring*

• Fru Lindgren

Grattis BröllopA!!

Hoppas att även ni fick en underbar bröllopsdag! *kram*

• Fru Lindgren

Tackar, tackar!! =)

Nu har jag bytt mitt nick också...

Jag fikar gärna snart o då får ni gärna kika på min fina ring!!! Går runt på jobbet o ler o tittar på ringen....känns bara SÅÅÅ bra...!!!

• Fru Lindgren

Muggen?
    Hehe...det låter det...heter stället så? *undrar* Kan nog också försöka komma med nästa onsdag. =)

• Fru Lindgren

...om jag inte åker/går helt vilse ska nog lilla jag kunna komma o fika imorgon!! =)

Jobbar till ca 17 och åker sedan direkt tänkte jag.

Ses imorgon!

• Fru Lindgren

Har som kommit av mig att vara inne på denna sidan numera...men fick mig ett ryck o kom då o tänka på dig Cinapuff - Lycka till imorgon!!! Jag ska tänka på dig o hålla tummarna att ni får en helt underbar dag!!!

*bamsekramar*

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6