Stockholmbrudar nya kompisar 6
Hej, hej!
Även jag har hittat hit...kikar in lite då o då även om jag just nu bara har tillgång till modem... *saknar vårat bredband i Sthlm*
Här vart inte riktigt semestern som vi hade tänkt oss...skulle ju först ha några dagar kvar i stan och sedan korsa landet för att på plats styra upp det sista inför vår stora dag (nästa!!! lördag 4/8)...*längtar jäääättemycket nu*...men så hamnade vi i Ö-vik istället - min blivande makes hemtrakter.
Några timmar innan vi egentligen skulle gå på semester fick han nämligen ett tråkigt telefonsamtal om att hans pappa hastigt gått bort - så det vart många tårar och hem o packa o leta biljetter upp till Ö-vik. Jobbigt!!! Men det har efter omständigheterna gått bra. Begravning nu på fredag o sedan åker vi hemöver på lördag istället för att få en vecka på plats innan dagen D. Har fått styra upp lite småsaker härifrån istället samt deligerat ut ngt ytterligare mot tidigare planering.
Ett lite långt inlägg från mig, men ville få skriva av mig lite...
Många kramar till er alla så kommer jag gärna på ngn fika sedan efter att jag har blivit FRU Lindgren. =)