Stockholmbrudar nya kompisar 6
Irriterande. Mitt konto var försvunnet. Var tvungen att skaffa ett nytt. Så nu heter jag Loppan1975 istället.
Irriterande. Mitt konto var försvunnet. Var tvungen att skaffa ett nytt. Så nu heter jag Loppan1975 istället.
Chokladkoppen har nog faktiskt bara goda saker på sin meny. Synd jag missade det.
Grattis JoLoow!
Cinapuff, om de andra budgivarna helt plötsligt drar sig ur utan förvarning, så backa en bra bit ner i budgivningen.
En kollega till mig bjöd på ett hus, där de två andra som bjöd helt plötsligt ångrade sig resp. inte fick lån, när min kollega drog sig ur. Rent av en händelse hade det varit nästan tomt på visningen och säljaren hade två söner. Kollegan backade till att bjuda utgångspriset, men fick kåken efter mycket strul.
Jag vill också fika på torsdag!
Lite läskigt när ni säger att ni vill prova nåt nytt...
Jaså, börjar det bli skakigt?
Det går bra. Det finns massor som kan gå fel, men det mesta är inga katastrofer.
Grattis cinapuff!
Vi vill höra allt om bröllopet och Paris och shoppingen. Kanske en fika redan i veckan? Jag kan alla dagar.
Säg var och när, så ska jag försöka ta mig dit.
Vi vill se bilder också!
Du verkar inte ett dugg otålig tycker jag...
Vetekatten funkar för mig.
Jag kan måndag och torsdag nästa vecka. Ska på internutbildning tisdag och fredag och antagligen på fredagsöl på... öh, fredag.
Det gör vi också! Välkommen lillfoppa.
Vi brukar bestämma fikatillfällena i den här tråden, så det är bara att kolla lite då och då.
Det brukar vara någonstan mellan 3 och 7 tjejer på varje fika. Vissa har varit med länge, andra är lite nyare.