• BröllopA

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hej alla Stockholmsbrudar!

Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar... varför vet jag inte, men det var inte undra på att det var så tyst !
    Vilken ära att få starta tråd nummer 6 i detta ämne...

Hoppas att folk hittar hit, gamla som nya

• Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6
  • Cahe

Cinapuff
    Hihi, då hippade vi runt både du o jag i lördags alltså!! Jag hade verkligen en toppendag!! Men jag kan tyvärr inte komma på torsdag så jag får höra din story en annan dag!!

Kram på er!

• cinapuff

Härligt Cahe!
    Min dag var verkligen perfekt den också!

Jag måste bara förvarna om att jag inte blir jättelänge i morgon. Har liksom en del att stå i så här med drygt en vecka kvar till dagen D... Men kommer gör jag! Absolut!!

• BröllopA

Vi blir glada för det lilla !

• cinapuff

Nä, kom igen nu tjejer!
    Jag behöver ju lite sista-minuten stöd!!
    Nu helt plötsligt börjar bröllopsnerverna spöka och jag drömmer mardrömmar om allt som kan gå fel på lördag...
    Och jag som trodde att jag var en laid back brud som inte tog så allvarligt på det här med bröllop. Att det viktigaste var att vi bägge dök upp i kyrkan och sa ja liksom...
    Så fel man kan ha.

• Loppan1975

Jaså, börjar det bli skakigt?

Det går bra. Det finns massor som kan gå fel, men det mesta är inga katastrofer.

• cinapuff

Nu har jag gjort det igen.
    I natt drömde jag att klockan var 5 minuter kvar till vigseln, och där stod jag på hotellrummet. I pyamas, osminkad och med "bedhead"... Och av nån anledning funkade inte några telefoner heller så jag kunde inte kommunicera med omvärlden.
    Sen vaknade jag med ett ryck och andades ut när jag kom på att det bara var en dröm. Men nästa tanke som dök upp i huvudet var att det kan ju faktiskt hända på riktigt också! Så nu är jag lite skakis igen. Blir liksom inte så mycket sovit när man ligger hela nätterna och oroar sig.
    Det ska bli skönt på söndag när allt det här är över!
    Kram på er!

• BröllopA

Haha...känner igen mig... drömde oxå att jag var nyvaken nr det var en halvtimme kvar till vigseln... drömde att jag trillade i vattnet vid fotograferingen... drömde att klänningen färgats röd/rosa...

Det kommer gå lysande och på den stora dagen kommer du bara skratta åt dessa tankar och ha det helt... helt underbart!

Kramis

• Gumsestumpan

Visst kan det vara oroligt innan men längta inte för mycket tills det är över utan bara tills dagarna innan är över. När dagen kommer så NJUUUT!! Allt kommer säkert att gå bra! Visst kan någon detalj inte bli precis som man har tänkt sig men det är bara att försöka att fokusera på alla bra bitar!! Lycka till så jättemycket och ha en underbar vecka i Paris! Kramar!

• Cahe

Cinapuff

Förstår om nerverna börjar infinna sig nu. Mina börjar oxå göra sig påminda och jag har ändå drygt 3 veckor kvar... Drömmarna dyker upp lite titt som tätt...man kommer på mer o mer saker som måste göras...

Men du...jag är helt säker på att din dag kommer att bli alldeles toppen hur många konstiga drömmar du än har!!!!

Lycka till nu med allt och passa på att NJUUUUUT Hela vägen fram och på den stora dagen!!

Kramkram

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6