• BröllopA

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hej alla Stockholmsbrudar!

Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar... varför vet jag inte, men det var inte undra på att det var så tyst !
    Vilken ära att få starta tråd nummer 6 i detta ämne...

Hoppas att folk hittar hit, gamla som nya

• Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6
  • cinapuff

Nu är jag också tillbaks, men hur sjutton får jag tillbaks mitt gamla nick?
    Tyckte det stod att man skulle skaffa ett nytt konto och sen uppdatera det, men var uppdaterar jag?

Har förresten kollat på ytterligare 2 lägenheter idag och vill det sig väl så blir vi kanske grannar med dig snart, Gumsestumpan!

• cinapuff

Yay!!
    Jag lyckades ju alldeles på egen hand!

• BröllopA

Gumsestumpan
    Det ät nu på söndag :D!

cinapuff
    Kul att ni hittade nåt ni gillar!
    Men hur ska det då gå med våra promenader !

• BröllopA

Gumsestumpan
    Det ät nu på söndag :D!

cinapuff
    Kul att ni hittade nåt ni gillar!
    Men hur ska det då gå med våra promenader !

• Gumsestumpan

Cinapuff: Trevligt om vi blir grannar! Om du behöver hundvakt så är det bara att säga till! Hur är det med hunden?

BröllopA:Jaha, det ska bli spännande att höra hur det var!

• cinapuff

Hej tjejer!
    Har haft lite strul med vår internetuppkoppling senaste dagarna (sambon råkade trycka in fel pinkod till kortet 3 gånger och vi hittade inte puk-koden...) så det är därför jag inte gett nåt livstecken ifrån mig...
    Vi vet inte riktigt än hur det gick med lägenheten. Vi gav upp strax över 4 mille, men sen drog sig den andra budgivaren ur så vi fick erbjudande om att köpa för vårt sista bud, men mäklaren känns skum helt plötsligt. Verkar inte riktigt som om alla budgivare existerar i verkligheten. Vi får väl se hur det slutar!
    Och vovven är fortfarande halt och ordinerad vila, men vi fick svar på blodprovet och det var varken Erlichia eller Borrelia. Så vi vet alltså vad det inte är, nu vill vi bara veta vad det är också...

Men promenera kan vi väl visst göra, BröllopA! Det finns ju tunnelbana att ta sig till promenadstråken med!!

• Cahe

Kan man kanske få följa med på en promenad någon dag?? Min vofsing och jag skulle behöva lite sällskap, attans trist att alltid gå själv!!

• Loppan1975

Cinapuff, om de andra budgivarna helt plötsligt drar sig ur utan förvarning, så backa en bra bit ner i budgivningen.

En kollega till mig bjöd på ett hus, där de två andra som bjöd helt plötsligt ångrade sig resp. inte fick lån, när min kollega drog sig ur. Rent av en händelse hade det varit nästan tomt på visningen och säljaren hade två söner. Kollegan backade till att bjuda utgångspriset, men fick kåken efter mycket strul.

• BröllopA

Mycket skumma affärer... man kan alltid be om att få namnet på den andra budgivaren. Vi fick alla namn när vi sålde!

Vad sägs om en fika i veckan tjejer? Torsdag, passar det någon???

Idag har jag vandrat på taket... häftigt och lite läskigt för en höjdrädd! Berätta mer vid nästa dejt!

Kram på er

• BröllopA

Måndag!
    Ny vecka!!!

Fika på torsdag...???...hallå???...:D!

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6