• BröllopA

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hej alla Stockholmsbrudar!

Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar... varför vet jag inte, men det var inte undra på att det var så tyst !
    Vilken ära att få starta tråd nummer 6 i detta ämne...

Hoppas att folk hittar hit, gamla som nya

• Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6
  • JoLoow

hej tjejer!
    jag tänkte bara tala om att vi förlovade oss i lördag morse efter en fantastisk frukost på hotell.. *yey*

• Cahe

förresten...är det ngn som känner för en väldigt spontan och inte alls planerad fika i morgon kväll vid sextiden??
    Jag har en del ärenden på stan...hunden är hos mamma o pappa o sambon på kurs så jag har verkligen tid att fika!!!

• BröllopA

Nu äntligen lyckades jag med alla inställningar...men hur byter man till ett humant lösenord som går att komma ihåg???

JoLoow
    GRATTIS!
    Nu slipper du gissa mer ;)!

Cahe
    När är imorgon? Är det idag?

• Cahe

Hihi...i morgon är idag :)
    Jag ska till en pappersbutik i Gamla stan. Kanske om ngn har tid så kan vi ses på det lilla torget där och fika på Chokladkoppen. Jag har aldrig varit där med de säger att man måste prova det nån gång!

• Cahe

måste kila nu tjejer. Vi får ta fikat en annan gång!! Kommer inte att kunna kolla datorn mer innan eftermiddagen... Näste gång ska jag vara ute i lite mer god tid

• Loppan1975

Chokladkoppen har nog faktiskt bara goda saker på sin meny. Synd jag missade det.

Grattis JoLoow!

• BröllopA

Vi får ta chokladkoppen nästa gång... innand et blir för kallt! Det är sååå mysigt att sitta med en filt och en kopp varm choklad! Någon som kan idag????
    (Idag är tisdag ;)!)

• Gumsestumpan

Jag hade gärna följt med på chokladkoppen men vi är bortbjudna idag. Deras vita choklad är för övrigt fantastisk god. Hur var det på hustaken i söndags, BröllopA?

• Gumsestumpan

Ja, visst ja, jag glömde... Grattis JoLoow!!

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6