• BröllopA

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hej alla Stockholmsbrudar!

Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar... varför vet jag inte, men det var inte undra på att det var så tyst !
    Vilken ära att få starta tråd nummer 6 i detta ämne...

Hoppas att folk hittar hit, gamla som nya

• Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6
  • cinapuff

Tack för igårkväll tjejer! Alltid lika kul att träffa er!

Och ja, Gumsestumpan, jag kom hem ordentligt!

• Gumsestumpan

Skönt att höra! Jag blev lite orolig när jag vid tiotiden kollade och inget var skrivet...

• Pumpkin
    Tråden flyttas till Medlemsgrupper - Stockholm.

/Moderator
  • Cahe

Hej på er tjejer!!

Nu är det planering i full gång!! Bara 10 dagar kvar
    Har lite saker att fixa inne på stan på fredag...presenter och annat som ska göras klart. Är det kanske någon som har tid för en fika nån gång på eftermiddagen? Kanska vid fyratiden...senare blir svårt då vi har avsatt kvällen till program och bordsplaceringsplanering

• Gumsestumpan

Trevligt att det börjar närma sig! Jag kan tyvärr inte fika på fredag för då är jag många mil norrut...

• BröllopA

Åh, vad härligt cahe. DU har ditt kvar!
    Sen kommer du tillhöra FRUntimmers gänget! Det är bara du kvar !
    Kan tyvärr inte på fredag... skola till 17 som det ser ut nu!
    Men sen kommer du väl och fikar och berättar allt!

Vi väntar fortfarande på Cinapuffs bilder !

• cinapuff

Så det är här tråden är!!
    Jag vart ju alldeles förvirrad när jag inte hittade BT-träffar eller vad det nu hette längst till vänster bland forum-alternativen...

Jag kan tyvärr inte heller fika i morgon, först ska vi få hem en massa möbler från Ikea till nya lyan och sen bär det av söderut...

Men hoppas du klarar det ändå Cahe, du vet ju att du har vårt stöd här i tråden!!

• Cahe

Tror ni att det är nerverna som har satt fart när man vaknar klockan 02 och inte kan somna om för att man bara ligger och funderar på allt som måste göras :-P
    Har legat och läst bok ett tag men funderar nu på om jag kan "bröllopsfixa" lite kanske när jag ändå är vaken!

Sov gott ni andra!

• cinapuff

För mig var det definitivt bröllopsnerverna!
    Det var ju liksom mardrömmarna om allt som kunde gå fel som gjorde att jag vaknade... Men nu är det över och ingenting gick fel!
    Hoppas du fick nåt gjort i natt alternativt kunde somna om!

• Cahe

Idag hade m2b ordnat med en överraskning!
    Eftersom det nu är mindra än en vecka kvar till bröllopet (shit vad snabbt tiden har gått) så har vi haft en del att stå i den sista tiden. Han tyckte att vi behövde ta det lite lugnt så han hade bokat massage och ansiktsbehandlingar på Centralbadet idag! Efteråt var det middag på en Sushirestaurang, mums!! Det är sånna saker som gör att jag älskar honom ännu mer!!

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6