• BröllopA

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hej alla Stockholmsbrudar!

Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar... varför vet jag inte, men det var inte undra på att det var så tyst !
    Vilken ära att få starta tråd nummer 6 i detta ämne...

Hoppas att folk hittar hit, gamla som nya

• Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6
  • cinapuff

BröllopA,
    Jag åker direkt från jobbet (Skarpnäck), men vi kan kanske följas åt hem..?

*Ska vi gå hem till dig, eller hem till mig, eller var å en hem till sitt..?*

• Cahe

Hej tjejer! Har lovar sambon att följa med honom för att titta på en jacka i eftermiddag så det finns risk att jag inte hinner med någon fika.
    Har varit på kurs i 2 dagar oxå så jag tror inte det blir så poppis om jag är borta ytterligare en kväll
    Menmen, man vet aldrig. Får jag tid över så kommer jag!!!

• cinapuff

Cahe,
    Äh, kom igen nu! Jag skickar ju iväg hunden till veterinären med husse bara för att kunna fika med er. Det är klart att du också ska komma..! *Vi vill ju träffa dig!!*

• JLoow

Hej igen tjejer!
    Får man be om en lite närmare presentation av er som hänger här? Typ, ålder, civilstatus, yrke osv. Jag är lite nyfiken på vad det är för folk som hänger här.

vilka är det som fikar idag förövrigt??

• cinapuff

Hej igen JLoow!

Jag är lite skeptisk till att bli alltför personlig på ett internetforum, men häng med och fika nån dag så berättar jag gärna mer! Jag ska tex med och fika idag (om det nu kunnat förbigå någon)..

• JLoow

Ja... det kanske skulle vara spännande att joina er i eftermiddag/kväll.

• Cahe

Hmm...ska se om jag kanske kan få sambon att jobba över lite...för i så fall kan jag ju fika medans jag väntar

Någon som kan tipsa om tygaffär nere på stan? Ska möta en kompis vid stadion och promenera in till stan...så något på vägen där vore toppen!

JLoow
    Häng med ikväll så får du träffa fler av oss...ska försöka ta mig dit!

• Loppan75

17:30 brukar vara den vanliga tiden vi brukar träffas. Jag kommer att vara där då. Kul med ett nytt ansikte!

• JLoow

Jo men man har ju inge bättre för sig direkt så ni kan räkna med mig. Ser ni någon förvirrad stackare så är det troligtvis jag.. ;)

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6