Har inte riktigt lärt mig hur det funkar här ännu men det verkar som att ni flyttat hit nu... Hm, jag skickar samma inlägg som till den förra tråden da!
Tjena alla Stockholmsbruttor, här har ni antagligen en till!
Ni som verkar vara ytterst välorganiserade och ha koll på läget; jag och min sambo har väldigt nyligen bestämt att vi vill gifta oss, men, vi har ingen lust att vänta så länge.
Önskar mest att vi kunde hinna klart allting så vigseldatum kunde bli typ 16 feb eller nån vecka förr eller senare.
Vad säger ni, hinner man? Vi vill absolut ha middag och fest i samband med vigseln för ungefär 50 pers, dock innom ganska stränga budgetramar.
Sen är det oxå som så att det här med bröllop inte är helt clearat för oss än då jag väntar på att min sambo ska komma hem från semestern så att jag kan fria på riktigt och inte bara ha det som tills nu, att vi bara pratat seriöst om att gifta oss. När jag pratade med honom igår så frågade jag lite skämtsamt hur länge han skulle orka vänta från frieri till själva vigseln och han svarade att ojoj, jag skulle vilja gifta mig snarast möjligt! Så, nu räknar jag iskallt med att mitt frieri går igenom och att han är med på noterna om att vi gifter oss med relativt kort varsel, hehe ;)
/Snowie