• BröllopA

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hej alla Stockholmsbrudar!

Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar... varför vet jag inte, men det var inte undra på att det var så tyst !
    Vilken ära att få starta tråd nummer 6 i detta ämne...

Hoppas att folk hittar hit, gamla som nya

• Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6
  • bambi1

Ett tips! Det finns en gratis tidning nu i Stockholm som heter Bröllopstrender! Se mer info: www.tidningen.info/index.html

Jag hittade min på Chokladfabriken idag och blev överlycklig :)

• Cahe

Här var det lugnt... Vad har alla för sig?? Själv jobbar jag för fullt, givetvis oxå i helgen då det tydligen ska bli jättefint väder...attans!!! Tänk att jag alltid jobbar när solen skiner, hur ska jag hinna med att få någon solbränna på det här viset egentligen??

• cinapuff

Hallojsan!
    Ikväll bär det av mot kungliga hufvudstden igen och på tisdag börjar jag jobba. Nån som har lust/tid/möjlighet att ses i veckan? Jag har ju saknat er så!!

• Cahe

Jag skulle jättegärna ses! Bara det att jag bara kan på onsdag för det är enda dagen jag är ledig... Om jag har tur och vädret håller i sig så tänkte jag ligga på gräsmattan och försöka skaffa mig en solbränna men på em/kvällen ses jag gärna för en fika!!

Har knallat omkring i mina bröllopsskor nu i snart en timma, sambon är borta så man får ju passa på Känns helt ok, ska nog inte bli några problem i oktober!!

• cinapuff

Cahe:
    Onsdag funkar fin-fint för mig! Om det blir efter fem vill säga, gärna fram emot halv sex tom... Slutar jobba kl fem och ska ta mig in till stan igen också.
    Och jag vet vad det handlar om när det gäller skor! Jag gav mina en chans under semestern (tror aldrig jag känt mig så glamourös när jag damsugat osv tidigare!), men insåg mina egna begränsningar så nu är de hos skomakaren som ska lästa ut dem lite...

• Cahe

Onsdag eftermiddag vid halvsex-tiden låter som en alldeles utmärkt plan!!
    Jag hänger gärna med!! Något bra förslag på vart vi kan ses?

• cinapuff

För mig fnnkar det bäst på söder eller inne i city, typ det där stället vi sågs på senast på söder (har glömt bort vad det heter) eller kanske Vetekatten (som vi alltid ses vid men aldrig får plats på!!)? Det var mina förslag!

• Cahe

Hmm...jag måste ändå ner till Gamla stan och handla lite så på söder skulle funka för mig! Känner inte till något annat, så förra stället blir bra!

• cinapuff

Men då säger vi så! Muggen (kom på att det var så det hette) halv sex på onsdag!
    Ser redan fram emot det!

• Cahe

Kul!! Hoppas att det är flera som kan hänga på!

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6