• BröllopA

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hej alla Stockholmsbrudar!

Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar... varför vet jag inte, men det var inte undra på att det var så tyst !
    Vilken ära att få starta tråd nummer 6 i detta ämne...

Hoppas att folk hittar hit, gamla som nya

• Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6
  • Cahe

Nu ska det iof. bli sämre väder i morgon. Men om det av någon anledning inte skulle bli det utan att det är upphåll, kan ni tänka er att sitta ute o fika då? Är ganska säker på att Muggen (hette stället så?) hade uteservering, tänkte att jag kunde ta med voffsen i så fall. Han tycker att det är sååå himla kul att följa med ut på stan!!

• Cahe

Hmm, blir det bara Cinapuff och jag som träffas och fikar idag??

• Cahe

Cinapuff
    Tack för en trevlig fika igår! Lycka till med lägenhetstittandet idag, håller tummarna att det är en ni fastnar för så du slipper springa runt på fler

• 0205

hej på er..

har precis hittat till bröllopstorget, jag o min sambo ska gitta oss i maj-08 :)

När ska ni gifta er?

• cinapuff

Cahe,
    Tack själv! Tyckte det var jättemysigt, trist bara att mannen tvunget skulle komma och hämta mig..

Lägenheten var lite sisådär. Toppen läge och planlösning men lite trist standard (byggd -92 och det syntes) och ganska hög avgift (nästan 4000). Och ingen balkong..
    Jag kanske är kräsen..?

0205,
    Vi gifter oss nu i september!

• cinapuff

0205
    Välkommen förresten!

• 0205

cinapuff

allihop?

inte långt kvar nu då, spännande.

• Cahe

Vi gifter oss 13 oktober!! Så härär det fullt ös med planeringen!!

Välkommen 0205!!

• 0205

Cahe

Härligt!

Något man kommit på i sista sekund som man glömt tidigare vid planeringen som jag kan ha i åtanke?

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6