• BröllopA

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hej alla Stockholmsbrudar!

Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar... varför vet jag inte, men det var inte undra på att det var så tyst !
    Vilken ära att få starta tråd nummer 6 i detta ämne...

Hoppas att folk hittar hit, gamla som nya

• Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6
  • bambi1

Mitziemoe - gifter mig också nästa sommar!

Kul med en Stockholmstråd :)

• Cahe

Ååå, då har ni lång tid kvar!! Härligt! Jag har lite drygt 2 månader kvar bara så här är det full fart just nu

• cinapuff

Tjenare brudar!
    Om en vecka är jag tillbaks i stan, tillsvidare får ni nöja er med mig i digitalt format!
    Tänkta bara önska de det snart är dags för lycka till (Blivande fru Lindgren och BröllopA, känn er träffade!). Själv börjar jag också känna pressen (som alla pratat om tidigare men jag bara viftat bort "det händer inte mig"), vårt osa går ut om drygt en vecka och än så länge har knappt hälften svarat, ska man gissa sig till resten eller? Börjar också inse att om alla kommer så blir det nog lite trångt på vår mottagning... men finns det hjärterum finns det stjärterum, eller hur var det? Nu ska jag strax krypa till kojs med vovven. Mannen (ok inte riktigt än då..) är ju redan tillbaks i storstan och jobbar på för fullt. Snart min tur också, ska bara administrera lite bröllop först!

Kram på er allihop!

• Cahe

Cinapuff
    Hej på dig tjejen!! Kolla en grej bara...är det samma datum för BröllopA som Bliande fru L?? Har inte riktigt koll...

• Mitziemoe

bambi1

Härligt då har vi lång tid att planera om man bara kunde få me sin M2B på det...*hehe*

Cahe

På ett sätt så önskar man ju att det skulle va så kort tid kvar... men men ...*ler*

• Cahe

Mitziemoe

Njut av tiden du har på dig! Jag lovar att det bara svichar till o sen står du där med 2 månader kvar!! Tiden bara springer iväg!
    Jag är jätteglad nu att jag började fixa, även med småsaker, så långt i förväg. Det gör att det känns som jag fortfarande har läget under kontroll! Har gjort lite varje dag hela våren och det har gjort att vi har kunnat lägga planerandet på hyllan lite nu i sommar när det har kännts som man inte har gjort annat än att planera. Den breaken var välbehövlig kan jag lova!!

Så njut av hela planerandet!! Snart är det din tur oxå

• cinapuff

Cahe,

Nej, Blivande fru L kör nu till helgen om jag inte är helt fel ute och sen kommer väl BröllopA två veckor senare? Rätta mig gärna om jag har fel!
    Kul att höra att du fortfarande har läget under kontroll förresten! Jag bävar just nu för alla sista-minuten prylar som börjar dyka upp och som måste fixas...

Kram på dig!

• Fru Lindgren

Ja, det stämmer - nu på lördag är VÅR Dag!! =)

Många kramar till er alla!!
    //En smått nervös o uppstressad SNART fru Lindgren...

• Mitziemoe

Cahe

Jo jag har fixat en del grejer... inte så mkt men försöker få min M2B att va me å planera mer... men han tycker att det e så lång tid kvar... snart släpper det hoppas jag! jag kan ju (å vill inte) planera allt själv..*ler*

• Cahe

Blivande fru Lindgren
    Ha en jättebra dag på lördag!!! Lycka till med allt och njut av Er dag

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6