• BröllopA

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hej alla Stockholmsbrudar!

Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar... varför vet jag inte, men det var inte undra på att det var så tyst !
    Vilken ära att få starta tråd nummer 6 i detta ämne...

Hoppas att folk hittar hit, gamla som nya

• Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6
  • Cahe

Ååå!! Måste bara få skriva av mig!! Jag har varit på stan idag och handlat smycken till bröllopet, sååå himla fina!! Vill bara gå och titta i påsen hela tiden!!

Har hittat märket Lavish design på nätet och var idag runt i 4 olika butiker där de sålde just dessa smycken och i sista butiken (givetvis måste man springa runt halva stan innan man hittar det man vill ha) hittade jag vad jag letade efter!!

• Gumsestumpan

Hej hej!
    Tänkte bara säga hej innan jag åker norrut för bl.a. bröllopstoastande. Jag åker imorgon. Om jag hade hunnit hade jag gärna haft en fika för jag känner att jag skulle behöva det. Jag skulle vilja gnälla av mig lite men jag får väl ta det en annan gång.

Lycka till BröllopA med flytt och bröllop och ha det bra i Italien!

Roligt Cahe att du ha hittat perfekta smycken! Hur ser de ut?

Ha det gott!

• Fru Lindgren

Hej, hej!
    Även jag har hittat hit...kikar in lite då o då även om jag just nu bara har tillgång till modem... *saknar vårat bredband i Sthlm*

Här vart inte riktigt semestern som vi hade tänkt oss...skulle ju först ha några dagar kvar i stan och sedan korsa landet för att på plats styra upp det sista inför vår stora dag (nästa!!! lördag 4/8)...*längtar jäääättemycket nu*...men så hamnade vi i Ö-vik istället - min blivande makes hemtrakter.

Några timmar innan vi egentligen skulle gå på semester fick han nämligen ett tråkigt telefonsamtal om att hans pappa hastigt gått bort - så det vart många tårar och hem o packa o leta biljetter upp till Ö-vik. Jobbigt!!! Men det har efter omständigheterna gått bra. Begravning nu på fredag o sedan åker vi hemöver på lördag istället för att få en vecka på plats innan dagen D. Har fått styra upp lite småsaker härifrån istället samt deligerat ut ngt ytterligare mot tidigare planering.

Ett lite långt inlägg från mig, men ville få skriva av mig lite...

Många kramar till er alla så kommer jag gärna på ngn fika sedan efter att jag har blivit FRU Lindgren. =)

• Fru Lindgren

Cahe

Jag har varit hos en sömmerska på Odengatan, rätt nära KTH och justerat både min brudklänning samt den klänning jag hade som tärna på våra vänners bröllop. Verica tror jag att de heter.

Hon syr även upp klänningar, men har ingen aning om ifall det är till ett bra pris eller om det är dyrt...

Lycka till med ditt letande!!

• BröllopA

Hej alla!!!
    Har alldeles för mkt att tänka på... dock inte bröllop !
    Nu har jag 22 dagar kvar...tror jag!
    Hade behövt en fika, men jag vet inte när jag ska få inte det...

Cahe
    Lavish desgin har en massa snyggt, bra val!

Fru Lindgren
    Lycka till... Inte långt kvar!

• Cahe

Hej på er!!

Här var det lugnt...antar att ni har fullt upp med planerade, semestrar och annat

Själv blir jag gräsänka idag, sambon ska upp till Dalarna och vandra med en kompis och jag är hemma och jobbar...usch vad trist det är!!

Så jag tänkte kolla om det är någon som har tid att ses på onsdag kanske?? Käka en lunch på stan kanske? Eftermiddagen har jag planer men el lunchfika vore toppen!!

• Cahe

Är det ingen som har tid med en fika i morgon??

Har ni kanske tips på vart jag kan köpa lite läckra underkläder till en secret box?? Har en kompis som ska hjälpa mig att ta korten så nu ska jag ut och leta kläder

• Mitziemoe

Nu har även jag hittat hit... Skojjsigt med en sån här tråd!!!

• Cahe

Hej och välkommen!!

Verkar som om många är iväg på semester just nu...inte så mycket aktivitet här på sistone

När ska du gifta dig?

• Mitziemoe

Jag gifter mig 5 juli nästa sommar så jag har lite tid på mig..*ler*

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6