• BröllopA

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hej alla Stockholmsbrudar!

Vår gamla tråd har blivit avstängd för svar... varför vet jag inte, men det var inte undra på att det var så tyst !
    Vilken ära att få starta tråd nummer 6 i detta ämne...

Hoppas att folk hittar hit, gamla som nya

• Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6
  • Cahe

Än så länge så tror jag i alla fall inte att jag har glömt något...vi får väl se i början av oktober

• Loppan75

Tillbaka från USA.
    Tillbaka i Stockholm.
    Tillbaka på jobbet.
    Tillbaka på BT.

Och fikasugen!

• cinapuff

Loppan 75,

Vad kul att höra av dig!
    Hur har du haft det? Blev det mycket shopping i USA..?
    Jag tar gärna en fika i nästa vecka, helst efter 17.30 och gärna på söder/i city!

Kram!

• 0205

Jag hoppar jätte gärna med på en fika ^^ Kul!

• Cahe

0205
    En till som är uppe tidigt en lördag!! Nice Jag ska strax iväg o jobba, är lite småmotigt när sambon ligger i sängen och sover för fullt! Måste nog gå upp och hämta en puss innan jag sticker

• 0205

Cahe

Vad jobbar du med?

Min anledning till tidiga mornar är min son på 6 mån, han vaknar alltid vid 7 ^^

• Cahe

Jag jobbar i butik...lördagar börjar vi kl 9...attans tidigt!! Men nu är jag hemma igen o i morgon börjar jag inte förrän 10.30 Nu bär det iväg till en kompis på grillfest!!

• Cahe

Idag är det exakt två månader kvar till vår dag!!! Tänk vad tiden har gått fort egentligen, tycker inte det var länge sen han stod på knä framför mig Vi ska nog ut och fira "två månader till stora dagen" ikväll tror jag...restaurang på söder kanske!!

• cinapuff

Tjenare brudar!
    Hur blir det med fika i veckan?
    Jag har kommit ram till att det enda som funkar för mig är sent i morgon kväll, efter lägenhetsvisningar, alternativt onsdag kväll efter 17.30. På torsdag blev jag hastigt och lustigt skickad till Falun med nya jobbet och på fredag bär det av söder ut...
    Så.. Vad säger ni?

• Loppan75

Båda förslagen funkar för mig, men onsdag funkar bättre.

Söder/City som vanligt?

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6