• 0205

Stockholmbrudar nya kompisar 6

hej på er..

har precis hittat till bröllopstorget, jag o min sambo ska gitta oss i maj-08 :)

När ska ni gifta er?

• 0205

cinapuff

allihop?

inte långt kvar nu då, spännande.

• 0205

Cahe

Härligt!

Något man kommit på i sista sekund som man glömt tidigare vid planeringen som jag kan ha i åtanke?

• 0205

Jag hoppar jätte gärna med på en fika ^^ Kul!

• 0205

Cahe

Vad jobbar du med?

Min anledning till tidiga mornar är min son på 6 mån, han vaknar alltid vid 7 ^^

• 0205

Jag hade gärna följt med på en första fika, men denna vecka funkar inte tyvärr, fullbokad.
    Fikar ni varje vecka?

• 0205

Snowie, så vitt jag förstått det så ör det olika trådar, men jag kan ha fel..

Trevlig helg på er allihop..

• 0205

Men det finns ju stockholmsbrudar 2008 och stochholmsbrudar nya kompisar, är det inte två olika trådar? *kliar mig i huvudet*

Det är lite konstigt detta forum jämförtvis med andra forum, vissa avstängda trådar kan man fortf skriva i? *kliar mig ännu mer i huvudet* ;)

Men som jag skrev i den anda tråden snowie, du hinner ^^
    Bäst o ligga i med lokal o vigselplats (kyrka, borgerligt eller annat) bara!

Igår hittade jag ätbar choklad att dekorera med, om sambon tycker de är fina röstar jag på att ha de guldiga och varför inte en fin lapp här o var med en pil där det står: eat me! och mums m.m

www.sweettouch.se/products/Butiken/40.html

vad tycker ni?

• 0205

snowie

det är ju glaserade eller vad man ska kalla det så det yttersta lagret tror jag inte smälter :)

• 0205

Grattis till alla nya fruar som jag tyvärr aldrig pratat med, men stort grattis ^^

Cinapuff

Lycka till nu!

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6