• JLoow

Stockholmbrudar nya kompisar 6

hej hej.. Här kommer yttligare en stockholms"brud". Vi har inte helt bestämt datum än men vi var och köpte förlovningsringar igår.. Men jag fick inte veta vilket datum han graverade in... Tokspännande.. Här är jag i alla fall... :D När planerar ni andra att gifta er? eller ni kanske redan är gifta..;P

• JLoow

Hej igen tjejer!
    Får man be om en lite närmare presentation av er som hänger här? Typ, ålder, civilstatus, yrke osv. Jag är lite nyfiken på vad det är för folk som hänger här.

vilka är det som fikar idag förövrigt??

• JLoow

Ja... det kanske skulle vara spännande att joina er i eftermiddag/kväll.

• JLoow

Jo men man har ju inge bättre för sig direkt så ni kan räkna med mig. Ser ni någon förvirrad stackare så är det troligtvis jag.. ;)

• JLoow

haha... Ja det tycker jag låter som en bra idé... Jag letar efter en grupp tjejer som ser ut att veta vad dom håller på med... Och viftar med bröllopstidningar.. hehe... Jag kommer troligtvis hålla i ett par själv också för den delen.. tänkte shoppa några när jag ändå är inne i stan.. :)

• JLoow

hehe ja tack för i kväll.. Det var väldigt trevligt.. håller med om att stört skurar hoppar vi över nästa gång.

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6